Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #1 Skrevet 2. januar 2011 barna skal være hos mormoren sin og det er første gang jeg og mannen har fri fra ungene mer enn en kveld. Hva hadde dere gjort hvis dere hadde 3-4 dager med barnefri og fri fra jobb? Reist bort? I så fall hvor? Og hvor kunne vi eventuellt dra hvor det ikke koster skjorta av oss? Andre ting?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #2 Skrevet 2. januar 2011 Vi har att det bare en gang siden vi fikk barn for over 6 år siden og vi dro til Amsterdam. Kostet en del, men vi koste oss.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #4 Skrevet 2. januar 2011 Åhh så heldige dere er! Vi drømmer om litt barnefri, men har dessverre ingen muligheter for å få det. Dersom vi skulle reist ville vi nok dratt til Stockholm eller København. Men om du ønsker billigere byer... Riga? Det er meget mulig vi også bare hadde blitt hjemme. Sovet lenge, laaaang frokost, kafetur og shopping, spise ute på kvelden, besøke venner, treningsturer i lag evt gåturer. *drømmer*
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #5 Skrevet 2. januar 2011 Vi hadde ikke en langhelg da men en helg, og da reiste vi på spahotell:) Sov bare over en natt da, siden det er nokså dyrt, men veeeldig koselig. Så hadde nok blitt enten det eller vert hjemme med god mat, og champis i badekaret=) Sove lenge, og bare slappet skikkelig av =)
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #6 Skrevet 2. januar 2011 Hadde reist til fjell for å stå på ski/gå på ski jeg for min del, men har tilgang til gratis hytte....
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #7 Skrevet 2. januar 2011 Vi er heldige og får ei frihelg i ny og ne. Vi har gått ut og spist en bedre middag, dratt på kino, på spontantur til Flåm eller bare vært hjemme. Men hvis jeg skulle velge, ville jeg nok funnet på noe utenfor husets fire vegger. Ikke nødvendigvis overnattet andre steder enn hjemme, men hatt en "date" ute. Hvis man blir hjemme er det fort gjort å slå på TV'en og bare sitte der. Om man finner på noe annet utenfor hjemmet, har man mer å snakke om siden =)
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #8 Skrevet 2. januar 2011 Har sjekket litt priser på nettet..Hadde vært fint å dra noen dager til London men det blir jo så dyrt å bo på hotell der og alt er jo så fryktelig dyrt der, så tror jagg det blir en lang helg i Praha om 3 uker..Ahhh det blir digg det! Noen som har vært der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå