Gå til innhold

Hva var det tidligste tegnet du kjente som gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og når kjente du det? Har nettopp blitt prøver (jada, vet det kan ta lang tid) Så er så spent på å begynne å lete etter tegn. 2 uker til ikm da, så alt for tidlig enda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 uker til ikm, så er du akurat blitt befruktet i såfall, men, skal aldri si aldri, jeg var trøtt og sliten allerede 4 dager etter el, trodde jeg brygget på forkjølelse, halv uke før ikm blusset kvalmen opp.

Skrevet

Husker ikke sist, hadde bare en følelse/håp. Denne gangen hadde jeg et vanvittig behov for sjokolade i uke 3. Er glad i søtt ellers også, men det er sjelden jeg har sjokoladehunger, og denne var ekstrem! Utover den uka hadde jeg litt stikninger i livmora/underlivet, husker ikke helt. Mye luft i magen.

Skrevet

Kjempe ømme pupper! Og jeg hadde en følelse.

Skrevet

Hi har også 1,5 uke til IKM her, klarer ikke å la vær å kjenne etter hehe.. Vi prøvde tidliger i høst da fikk jeg kjempemasse symptomer og var heeelt sikker på jeg var gravid (ømme pupper osv) men så kom tante rød.. Så jeg har sluttet å kjenne etter symptomer for man kan bli kjempeskuffet ..:(

Skrevet

fikk med "naturmetoden", merket et hormonrush dagen etter at den "satt"

Skrevet

Veldig tydelige blodårer på brystene, og brystene ble også merkbart større. Dette var vel i uke 3.

Skrevet

Kan väre litt farlig å lete for mye etter symptomer.

Måneden för jeg ble gravid i höst var jeg etterhvert nesten sikker på at jeg var gravid. Enda det i såfall ville värt ett uhell. Hadde alle mulige symptomer som ömme pupper, tydligere blodårer på brystet, kvalm, trött, stikninger i magen osv.

Men mensen kom når den skulle den...

Neste el to uker senere prövde vi for förste gang, Turte ikke håpe for mye og forsökte å ikke tenke så mye på symptomer.

Men det jeg kjente den dagen jeg skulle hatt mensen, var at det föltes som at mensen kom hele tiden. Som at det rant noe ut liksom... Löp på do for å sjekke hele tiden. Nöyaktig sik var det sist jeg var gravid og.

Dessuten kjente jeg et snev av kvalme. Ikke mye, men litt. Kunne jo like gjerne värt noe annet.

Da mensen ikke var kommet dagen etter, tok jeg en test som viste positiv! Ikke kjempesterkt, men klart positiv!

Er nå i uke 15! :)

Skrevet

Sykt ømme bryster bare ett par uker etter befrukning, også mye stikninger i venstre side av mage... Og en følelse som var veldig sterk.

Skrevet

Første gang merket jeg veldig ømme pupper rundt uke 3. Denne gang var første symptom nattesvette fra uke 3.

Skrevet

Ømme pupper... Og kviser. Har aldri kviser.... Da var jeg ca 2 uker på vei knapt. 3 uker på vei begynte stikkinger i livmora og halsbrannen å komme.. Også le jeg trøtt.... Veeeldig trøtt :)

Også følelsen da. Mini var veldig uplanlagt. Jeg gikk på mini-piller. Men skjønte det, selv om. Jeg ringte samboer da jeg var på helgetur med noen venninner og sa at jeg trodde det var noe på gang. Han lo av meg å sa at det kunne jeg umulig vite siden det var to uker til jeg skulle ha mensen. Joda, sa jeg, jeg kjenner det. Han lo mer... Jaja, sa jeg, jeg blir ikke å drikke i helga.

Tok ikke test mens i var der. Syntes ikke det ble riktig siden mannen min ikke var der. Den dagen jeg kom hjem dro vi på besøk til bestemor. Det første hun sa da jeg kom inn døra var; Skal du ha barn?

Neineinei, sa jeg til henne, må du ikke tulle. Men visste da at følelsen min hadde stemt. Senere på dagen lyste GRAVID til meg fra en liten hvit pinne. Og panikken bredte seg i kroppen min :) <3

Skrevet

Jeg testet meg dagen etter at mensen skulle kommet,og fikk positiv. Men noen symptomer... Ja,var vel rundt 6-7uker på vei når trøttheta og kvalmen kom. Det var de første...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...