Gå til innhold

Sint på samboeren.

Anbefalte innlegg

Skrevet

For første gang er jeg sint på samboeren min, har vært små irritert ol før, men aldri sint!

Jeg er høygravid, men siden jeg føler meg oppegående, så så jeg ikke noe galt i at samboeren min spurte om å få ut og drikke i kveld. Han skulle være med kompis på nær puben, og komme hjem klokka 1 (dro til kompisen kl 21)

Så får jeg plutserlig melding av han, hvor han "gir beskjed" om at de drar inn til byen for å drikke (fikk meldingen kl 23), og han kommer ikke hjem før nærmere 5 pga tog tidene! Syntes dette var noe unødvendig av han, da jeg trossalt er høygravid, så sendte melding og spurte om det va nødvendig? Om de ikke kunne utsette by drikking til etter fødselen?

Neida, da får jeg melding om at jeg ikke får lov til å "kontrolere" han :-/

Vet ikke jeg, blir bare rasende på han, ringte min mor og spurte om hun kunne stille opp om det skulle skje noe i natt (ikke at sjansen er stor), ville ikke forelle henne ang samboeren min, så jeg sa han bare var forhindret, og hadde tatt seg noen øl. Ikke at jeg tror det vil skje noe i natt, men hva om det først skulle skje noe? Huff.

Sendte til slutt melding til han, hvor jeg skrev vi fikk prate om det i morgen. Lettere frustrert, hele veien har han vært en drøm, og så beskyttende ovenfor meg og graviditeten, holdt ut hormonene mine og alt. Forstå ikke hvorfor han absolutt måtte til byen i natt.

Er 29 dager igjen til termin

Videoannonse
Annonse
Skrevet

29 dager igjen til termin hadde jeg sendt han en melding med et stort kyss på, hvor jeg hadde bedt han kose seg i byen, da han sendte meldingen om at han tenkte seg dit.

Skrevet

Skjønner deg godt, men med 29 dager igjen ville ikke jeg reagert så kraftig. Har han drukket øl, er det vel det sammen om det er på den lokale puben eller på byen. Han har gitt deg beskjed og er sikkert tilgjengelig på mobilen utover natta. Han ser vel på dette som sin siste sjans til en skikkelig fest før termin er like rundt hjørnet og dere blir en liten familie. Hadde heller ville at min mann tok en skikkelig fest en mnd før termin, en rett etter at babyen var kommet. Da vil jeg heller ha han hjemme og ikke få hjem en full mann på natten.

Hadde sikkert ikke likt det så godt jeg heller, men med 29 dager igjen, ville jeg ikke blitt stresset. Hadde det vært to uker igjen derimot...! Han høres forresten ut som en snill og god mann som har stilt masse opp for deg i hele svangerskapet, og nå når det er ferie følte han sikkert et behov og litt press fra kompisene om å bli med på festen. Håper han koser seg og at du klarer å slappe av og nyte en rolig kveld alene hjemme. Det blir lenge til neste gang du får mulighet til det igjen ;)

Skrevet

Ville heller ikke tenkt på dette. Det er jo en måned igjen til termin.

Skrevet

Jeg fødte 25 dager før termin, så med den erfaringen hadde jeg nok blitt forbanna. Men sånn vanligvis så er det jo nesten en måned igjen.

Skjønner at du er hormonell og syns det er kjipt, men menn tenker sjeldent like langt:-)

Skrevet

Klart, hadde det vært normalen, så hadde jeg ikke reagert selv, men glemte helt å si det da. Vært på en del ctg tester den siste månden, pga masserier, hadde truende fødsel i uke 34. Har vært sengeliggende en stund. Men legene ved føden sa at jeg kunne gjenoppta normal aktivitet igjen nå, da de så det som "ute av fare".

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...