Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 Dersom det er noe spreke damer der ute som kan fortelle meg hvordan jeg kan glemme eksen min - så kom med det!? Jeg føler meg desperat nå, og vet ikke helt opp-ned på meg selv lengre. Er så deprimert, trist og lei over eksen, og alt er virkelig blitt et stor ork. Samtidlig har han klart å trykt meg langt ned i gjørma, så jeg ikke føler meg helt "frisk". Innerst inne VET jeg godt at han ikke er noe å samle på, men likevel er jeg så deprimert over tapet jeg har av denne mannen!? (Han bruker narkotika når han er ute å fester, han har helt andre verdier enn meg (penger!! alt som står i hodet på ham..) og omgangskretsen hans består av mennesker med store rus/alkohol problemer, psykiskesyke ++. Han er i en helt annen kategori, om det kan kalles det, enn hva jeg er. Hvorfor kan jeg ikke bare glemme ham og komme meg videre? Er så lei av å gå å være deprimert over han nå, og kjenne savnet. Tanken på han med noen andre er heller ikke særlig god Noen som kan love meg at dette kommer til å gå over? Og at jeg en dag ikke tenker mer på ham?
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #2 Skrevet 1. januar 2011 Det kommer garantert til å gå over, og jeg tipper du kommer til å være riktig så glad for at det ikke ble noe mer mellom dere med tanke på det han driver med og den omgangskretsen han henger med. Regner med dere ikke har barn sammen?? Du kommer nok til å finne en mye finere verden der ute og en flott mann som har de rette verdiene og som får deg til å føle deg helt unik og gi deg den kjærligheten du trenger. Etter en nedtur kommer en opptur. Kanskje er 2011 ditt år!?! Hvis du har mulighet, så dra bort på en ferietur og vær litt ego. Kjøp deg noe fint og pynt deg opp å gå ut å spise og kose deg med gode venner. Eller dra på en tur alene og unn deg litt luksus og åpne øynene for alt det flotte der ute. Mener ikke at du skal ut å finne en ny mann, men gled deg over de flotte tingene som er der ute. Se det positive i de små tingene, ta en spasertur i den fine naturen, få en masasjetime, lag til spa hjemme, hør på god musikk og se fremover.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #3 Skrevet 2. januar 2011 Mitt beste tips er; Fokuser på alle hans dårlige sider (og de var det jaggu nok av...) og bli SINT! Har vært sammen med en sånn en jeg også, utro var drittsekken også, og forholdet endte for min del opp på legevakta med brekte ribbein++. Holdt med en omgang med juling, da var jeg både redd og forbanna, men fokuserte på at han var en jævla drittsekk, og derfor ikke så vanskelig å glemme... Håper virkelig ikke du har fått barn med ham, for da er det ikke like lett å bare droppe all kontakt, jeg hadde heldigvis ikke det, og har ikke prata med ham siden...
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #4 Skrevet 2. januar 2011 samma her... klarer bare ikke å gi slipp på eksen min..vi prøver og prøver og feiler igjen og iejgn... er så lei. Vet at jeg fortjerne bedre, men er så utrolig gla di han, og har kjent han så lenge (12 år totalt, vært sammen i 9)... Si ifra hvis du finner svaret da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå