Gå til innhold

dere som skal slanke dere....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor tung og høy er dere?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

173 cm og ca 96 kg. Var 110 kg på denne tida i fjor, er på veg mot ca 80.

Skrevet

169 cm og rundt 90 kg. Fødte 3.mann for 6 mnd siden, på tide å finne formen igjen nå...

Skrevet

163 cm og 57 kg. Skal ikke slanke meg, men ned et par-tre kilo. Du vet, trene mer og spise sunnere og sånt;-)

Skrevet

164 cm og 64 kg, vil ned 10 kg :)

Skrevet

168 høy og 83 kg.. ønsker å kommer ned til ca 70

det holder for meg :)

Skrevet

Jeg må bare legge til at i fjor på denne tiden laget jeg og en del andre en slanketråd på skravlesiden. Jeg veide da 64,4 kg. I april/mai veide jeg 57 kg, og det var av å slutte med snop og drit i ukedagene, og spise litt mer grønnsaker. Trente litt, men kun et par ganger i uken. Jeg har holdt vekten siden. Så det går an:-)

Ønsker alle sammen lykke til, jeg vet at jeg kommer til å slite med de siste kiloene ihvertfall, de er limt fast.

Skrevet

164 høy og 73.5 kg, skal ned til 55 som er min idealvekt, og som jeg veide før jeg fikk mine to søte små!

Skrevet

169 og veier 99 :S vil ned 35 kg

Skrevet

163 cm og 92 kg

Vil helst ned til under 70 kg :)

men hovedmålet er å bli gravid, så vi får se hva som skjer :)

Skrevet

165 cm og rett over 90 kg. Vil ned på idealvekt som er 60 - 65 kg.

Skrevet

157 og ca 60 kg. Skal ned til litt over 50. Starter i morgen da jeg syns alt er lettere på mandager. Hehehe

Skrevet

172 cm og 95 kg. Slanket meg på ketolysekuren hele høsten, men er nå gravid så da blir det vanlig lavkarbo. Ønsker å gå ned rundt 5 kg. under svangerskapet. Men lar kroppen styre det selv. Etter det er realstisk å komme ned til 75 -80 kg, ikke mindre i følge legen min.

Skrevet

Måtte bare inn og lese. Godt å se at ikke mange på 170 cm og 55 kg svarte her.

Jeg var flink i fjor fra jul til påske. Kutta litt i snop og brus i ukene, trening fikk jeg ikke tid til da pappaen er borte ukene og jeg har mye hjemmearebid etter arbeidstid, men gikk ned fra 69 til 64. 167 cm. Var fornøyd da. Spiste mye kyllingfilet og grønnsaker, knekkebrød osv. Gjorde lite for det med andre ord. Ble gravid i mai, så da var det slutt på å vere flink ;(

Men i februar/mars er det i gang med trilling igjen :) Sunn mat blir det jo likevel. Regner med jeg er tett på 80 kg når fødselen starter, men håper mye forsvinner fort. Det viser ikke så mye på meg så håper håper.

Iallefall, lykke til alle sammen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...