Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 Alexandra Isadora... Litt klissete og fjortissaktig etter min mening....
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #2 Skrevet 1. januar 2011 Er litt enig med deg i at det er en uheldig kombinasjon! Men liker navnet Alexandra.... datteren min heter det, men med et annet navn foran.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #4 Skrevet 1. januar 2011 Synes det blir litt rart når begge navn har 4 "deler" og begge ender i a. Al-ex-an-dra Is-a-dor-a Høres ikke helt riktig ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå