zassy☆ Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #26 Skrevet 2. januar 2011 Takk Lillemor, ja kjempegod start Lykke til videre for deg også Metti: Ja jeg har blitt spådd, enn å ha så elendig intuisjon på seg selv da Var utrolig sikker på at jeg ikke var gravid nå. Blir så veldig spennende å følge med deg metti, håper du også ser to streker veldig snart! Ja jeg nyter det, og googler masse om embryo osv hehe.
Metti er håpefull Skrevet 2. januar 2011 #27 Skrevet 2. januar 2011 det håper virkelig eg og !! Blir en spennende uke men frykter at det ender som resten av pp men kan jo aldri vite : ) Du googler ja .. Det hadde helt sikkert eg og gjort det e jo så utrolig spennende
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 2. januar 2011 #28 Skrevet 2. januar 2011 Ikke for at du skal miste motet..Men dette har skjedd meg også maaange ganger, og det har bare vert falske alarmer. Helt til jeg fikk positiv test da Men håper inderlig at det er noe der da! Lykke til og drysser med litt *babystøv*
zassy☆ Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #29 Skrevet 2. januar 2011 Metti: en gang klaffer det for deg også, vet det sikkert er vanskelig å holde motet oppe når man får tr gang på gang, men håper inderlig du slipper å vente mye lenger prinsen_min19juli: Men jeg fikk positiv test i dag Er gravid :-D
Tieran Skrevet 2. januar 2011 #30 Skrevet 2. januar 2011 Kjenner jeg er øøøørlitte missunerlig her på dere som fikk full pott ;o) Ønsker dere alle sammen et strålende svangerskap og velskapte barn )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå