zassy☆ Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 Tok en test i går morges på ikm dagen, som var blendahvit, har null tro på at jeg er gravid, men ville bare sjekke for sikkerhets skyld ettersom vi skulle på fest på kvelden og det ble alkohol. Det er jo over et døgn siden jeg tok den testen, og jeg veeet jo at man ikke skal se på tester etter 3 minutter eller noe sånt, men vet ikke hvorfor jeg plukket den opp av søpla nettopp..og så var det en strek! Idiotisk av meg, det betyr antagelig ingenting så lenge etterpå..men naturlig nok så kommer jo masse tanker!! ååå nå skjønner jeg dem som har skrevet slike tråder her inne før, hehe, så utrolig dumt i grunn :S
Metti er håpefull Skrevet 1. januar 2011 #2 Skrevet 1. januar 2011 Så spennende : ) blir vel en test i morgen igjen da tenke eg ... har ikkje noe erfaring me streker som dukker opp lenge etterpå så kan ikke hjelpe deg
zassy☆ Skrevet 1. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2011 Ja tenkte å teste i morgen uansett hvis tr ikke kommer, googler litt nå og det står jo overalt at man ikke skal lese av så lenge etterpå, og at mange har fått falske positive tester.. men men, er jo litt spennende da, bare det å se den streken, det har aldri skjedd meg før
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 1. januar 2011 #4 Skrevet 1. januar 2011 Hehe, spennende! Hvilke test var det? Og kjenner du noe symptomer enda da? Lykke til i morgen om du skal teste da men IKM ha vert da altså?
*Minnie Mus* Skrevet 1. januar 2011 #5 Skrevet 1. januar 2011 Men hvis du vet at det ikke gjelder, så er det jo bare å tenke at det ikke har noe å si? :-)
Mammapudding Skrevet 1. januar 2011 #6 Skrevet 1. januar 2011 Hehe, ja sånt er jo nok til å gjøre hverdagen litt mer spennende Du får sovne fort sånn at du kan skynde deg å våkne imorgentidlig å teste på nytt Har plukket opp tester fra søpla flere timer etter testing mange ganger forrige pp, og de var like hvite som før..så jeg tror nesten dette betyr at du vil få en positiv test de nærmeste dagene
Metti er håpefull Skrevet 1. januar 2011 #7 Skrevet 1. januar 2011 Ja det drømme eg og om å se : ) Håper virkelig du får to reelle streker i løpet av de neste dagene da : )
zassy☆ Skrevet 1. januar 2011 Forfatter #8 Skrevet 1. januar 2011 Ja "bare å tenke at det ikke har noe å si" Hehe, men så lett er det ikke, vet jeg ikke burde få opp håpet, men ikke like lett i praksis Smurf: Var sånn test som de bruker på legekontor, husker ikke helt navnet, men kan sjekke etterpå om du vil. ikm var i går.. Uff dette er nerveprirrende, burde bare legge meg og ikke tenke mer på det ja.. Råder ingen til å rote i søpla ;p
zassy☆ Skrevet 1. januar 2011 Forfatter #9 Skrevet 1. januar 2011 og smurf, glemte å si, jeg har ingen symptomer, var og er egentlig overbevist om at jeg ikke er gravid, jeg og kjæresten har vært fra hverandre også antagelig i el-tider, så sjansene er utrolig små.
*Minnie Mus* Skrevet 1. januar 2011 #10 Skrevet 1. januar 2011 Ikke meningen å drepe stemningen altså;-)) Men jeg synes det må være leit å få håpet opp og tro at det kanskje er noe der, hvis det ikke er det...
zassy☆ Skrevet 1. januar 2011 Forfatter #11 Skrevet 1. januar 2011 Det går bra minnie mus, jeg er egentlig nøktern rundt det, ville bare frem til at det likevel ikke er så lett å la vær å få opp litt håp selv om fornuften sier noe annet Irriterende at jeg måtte se på den i det hele tatt..
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 1. januar 2011 #13 Skrevet 1. januar 2011 Hihi, kan jo hende? Håper iallefall for dere Jeg hadde EL litt seint.. for ca 5-6 dager siden. Håper på 5 dager siden, for da traff vi godt Så min IKM er ikke før slutten av uke 1 eller noe sånnt Kjenner ikke noe enda, men så har det sikkert ikke festa seg noe enda heller? Føler ikke det er noe med denne pp egentlig. Vi får vente og se, du har jo ikke fått tanta enda da
zassy☆ Skrevet 1. januar 2011 Forfatter #14 Skrevet 1. januar 2011 Takk metti Spennende da ☆★Storesmurf&lillesmurf, da blir det testefest på deg i neste uke? Ønsker deg masse lykke til Måtte vi få positive tester begge to!
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 1. januar 2011 #15 Skrevet 1. januar 2011 Ja, hehe. Eller, testa tidlig sisst pp og mista jo i kjemisk, så jeg vil være sikker denne gangen og vente til etter IKM. Var ikke no gøyt det sisst. Så vet jeg ikke hvordan mulighetene er nå etter den forrige pp heller. Blir spennende å høre opdateringer om morgendagens test hos deg da Måtte vi få positive ja! Masse lykke til til dere og:)
Tieran Skrevet 2. januar 2011 #16 Skrevet 2. januar 2011 Uff uff..ikke lurt å titte på testen i ettertid *streng pekefinger* (For jeg har jo aldri gjort det selv heller..hehe) Får håpe at du er gravid og spiren har det superdupert eller at TR kommer hvert øyeblikk ) Uansett..Lykke til )
Musemor med tre søte små Skrevet 2. januar 2011 #17 Skrevet 2. januar 2011 Hvilken typer test var det? CB+ pleier nesten alltid opp med et "lurestrek" etter tidsfristen (som er 10 min). Har ikke fått det på billigestrimler. XXXXXXXX Håper du er gravid
zassy☆ Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #18 Skrevet 2. januar 2011 Jeg er gravid :-D Tok to tester i dag som begge kom svak strek på. Var sånn type test de har på legekontor, husker ikke merket helt. Det er så utrolig rart! Jeg er glaaad :-D
Metti er håpefull Skrevet 2. januar 2011 #19 Skrevet 2. januar 2011 Gratulere så mye !!! Så heldig du er : ) Det klaffet jo kjempe fort for deg
Metti er håpefull Skrevet 2. januar 2011 #20 Skrevet 2. januar 2011 Håpr jeg følger etter deg ... Våknet i dag me enda ømmere pupper
zassy☆ Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #21 Skrevet 2. januar 2011 Takk, ja det er helt sprøtt, vet ikke hvordan jeg tenkte jeg kom til å reagere, men det føles så uvirkelig, særlig fordi jeg ikke har noe særlig symptomer. Håper bare det lille frøet holder seg der inne, blir jo litt nervøs. Håper du kommer etter Metti! Krysser fingrene for deg! Storklem.
Klar for nr 2 Skrevet 2. januar 2011 #22 Skrevet 2. januar 2011 Gratulerer så mye!! God start på det nye året for deg
zassy☆ Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #23 Skrevet 2. januar 2011 Metti: Det er jo et tegn! Jeg har ikke kjent noe egentlig, men kjenner i dag at puppene er jo faktisk litt ømme, og når jeg hoster eller reiser meg raskt så får jeg sånn stikk/strekk nederst i magen. Hvorfor merket jeg det ikke før? Er så spent på dine vegne nå! Har du mere symptomer??
Metti er håpefull Skrevet 2. januar 2011 #24 Skrevet 2. januar 2011 Du ble jo spådd til å bli gravid i desember : )
Metti er håpefull Skrevet 2. januar 2011 #25 Skrevet 2. januar 2011 nja vanskelig å sei .. Har hatt litt utflod pleie være ganske tørr . Tempen har vert ganske høy de to siste dagene. Murringer i underlivet og stikkinger helt i siden.. Men er så redd det bare er pms.. Du må nyte den gode følelsen med positiv test : ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå