3guttsmamma;) Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 Har 3 barn og føler meg kjempe velsignet som har fått 3 friske velskapte barn;) Alle sier at en føler seg ferdig når en ikke vil ha flere og jeg må si at jeg er ikke der enda..får fremdeles veldig lyst på fler når jeg ser gravide eller babyer eller ser på bilder av mine egne fra de var mindre.. No skal det sies at minstemann er bare så vidt 1 år og jeg er ikke rundet 30 enda så har ikke dårlig tid! Men har alltid sagt at jeg ikke vil ha noen attpåklatt. Mange som har 4 barn eller fler her som har noe de vil si ang dette tema??
babygirl<3 Skrevet 1. januar 2011 #2 Skrevet 1. januar 2011 jo fler jo ber' ;-) Man angrer aldri på en man får, men fort gjort å angre på den man IKKE fikk når man hadde sjansen... så om man har økonomi og tid og alt som trengs ser jeg ingen grunn til å la vær :-)
har4barn Skrevet 2. januar 2011 #3 Skrevet 2. januar 2011 Her var vi så fornøyd med nr 4 at vi nå venter nr 5 om noen uker.) Herlig med mange barn!! Har heldigvis en mann som er enig med meg. Men dette er nok sistemann for oss. Lykke til!!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 2. januar 2011 #4 Skrevet 2. januar 2011 Har også 3 barn (2 fra tidligere ekteskap) og en på 6 mnd med min nye mann. Det er 13 år mellom min nest eldste og han på 6 mnd. Min nye mann har og 2 barn fra før der yngste er 17. Vi har litt lyst på en liten en til, gjerne ganske raskt selv om jeg vet det blir slitsomt og huset egentlig er for lite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå