Gå til innhold

Noen som ikke skal slanke seg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei av all fråtsingen i jula før alle så panikkslanker seg etter nyttår.

 

Andre som faktisk bare rett og slett spiser normalt lite hele året?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Det er ikke det man spiser mellom jul og nyttår man skal bekymre seg for, men det man spiser mellom nyttår og jul!" ;)

 

Jeg er enig med deg. Man kan da spise normalt, og om man spiser ekstra i jula so what... har man normale matvaner kommer man jo fort tilbake uten å være nødt til å totalslanke seg hver vår ;)

Skrevet

Jeg skal IKKE slanke meg, er rett og slett altfor tynn.

Skrevet

*rekker opp hånda*

 

 

Jeg skal ikke slanke meg.

Enda. :)

 

Magen min skal jo bare vokse og vokse i 4-5måneder til! :D

Skrevet

Jeg ska ikke slanke meg! Er akkurat passe,og kanskje litt for tynn... Men ikke så rart siden typen gikk fra meg rett før jul,og nå har jeg ligget i 4dager(!) med omgangssyka! Der er mine slanketips!!!

Skrevet

Jeg skal ikke slanke meg! Men jeg skal føde, så regner vel med å gå ned noen kilo likevel :P

Skrevet

Jeg skal ikke slanke meg :D

 

Har tilbragt siste uka på sofaen med lungebetennelse, og har gått ned mer enn de fleste har gått opp i jula. Så blir vel etegilde når formen tar seg opp tenker jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...