*under-vidunder* Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 Jeg kjenner til en natur terapeut som driver med fotsone, akunpunktur, og homeopati. Dette er en dyktig, eldre herre mann som har gått av med pensjon, og har et hav av erfaring!! Han fortalte at i dagens samfunn med kosthold og andre usunne inntak, så bidro det til at spriket mellom omega 3 og 6 i kroppen ble så enormt. Dette førte til at slimhinnene til oss jentene ble meget påvirkelig. Ha sa at genrasjonene fra 35 år nedover var mest utsatt!! Det finnes en olje som heter oilforlife, finne mer info på itogha.com - den oljen skal bidra til at balansen mellom omega 6 og 3 stabiliserer seg mer, som igjen bidrar til at slimhinnene blir mer på "nett". Jeg vet om 4 JENTER som har slitt lenge med å bli gravide som har gått til han nå, og de sitter ALLE med kule - mage nå... Tilfeldig eller er det noe i dette... Selv bruker jeg oljen på hele familien , og det må nevnes at sønnen på 6, har blitt mer konsentrert og mottakelig for læring og det å holde fokus etter han begynte på den oljen - OG IKKE HAR VI VÆRT SYKE HELLER . Ville bare dele dette med dere, reklamerer ikke, for dette er ikke noe jeg jobber med, men for dere som er interessert, så er det verdt å prøve
isamor Skrevet 1. januar 2011 #2 Skrevet 1. januar 2011 hei dette høres spennende ut,ka heter han som driver med dette?kor bor han da?hvordan får jeg tak i denne olja?
Englebarn<3 + ny spire :) Skrevet 1. januar 2011 #3 Skrevet 1. januar 2011 Hei! Var inne på siden og så det fikk an å bestille på nettet. Men hvilket produkt er det som hjelper for oss som vil bli gravide da??
*under-vidunder* Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2011 det er opp til en hvr enkelt å tro, men det er uansett ingen tvil om at det er endringer i kostholdet fra ca 50-tallet, og frem til idag. Vi i vår genrasjon er jo ut fra det mest utsatt og av den grunn blir jo balansen i kroppen deretter.. oilforlife , den blå oljen, er den man begynner med for å balansere nivået innvendig. er kroppen i ubalanse innvendig, er det logikk at kroppen ikke er mottakelig for noe foster. google opp natur terapeuter i området deres , for dere som tror jeg er inne på noe
*Minnie Mus* Skrevet 2. januar 2011 #6 Skrevet 2. januar 2011 Det er jeg enig i. Kostholdet kan nok ha endel å si. I hvert fall for oss med pcos og andre som sliter med å bli gravide. Men tviler sterkt på om man endrer dette ved å prøve en slags olje gitt:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå