Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 jeg mener det er helt greit så lenge det ikke går over stokk og stein.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #2 Skrevet 1. januar 2011 Dette spørsmålt må være stilt 134 ganer her inne bare i julen. Alt med måte vil vel de fleste svare.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #3 Skrevet 1. januar 2011 Vi tok noen juleøl eller ett par glass rødvin(alt etter smak og behag) til middagen i går, og ett glass musserende vin til desserten. Dette var over hele kvelden, og ingen ble noe som helst ruset av dette. Helt OK i mine øyne.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #5 Skrevet 1. januar 2011 kom nettop hjem fra en 60årsdag der noen drakk vin, noen drakk vann og noen drakk brus. Who cares sier jeg bare.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #6 Skrevet 1. januar 2011 Om voksne drikker et par glass skader det ikke barna. Noe mer hadde jeg vært forsiktig med. Måtehold er greia:)
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #7 Skrevet 1. januar 2011 Jeg er oppvokst med at voksne tar seg ett glass eller to med alkohol. Ett eller to glass har aldri blitt til mer, uansett hvem det er i min familie så jeg har ingen problemer med at noen tar seg ett glass. Syns ikke barn tar skade av å se at voksne kan drikke alkohol uten at det påvirker de andre rundt. Hadde jeg hatt noen i min familie eller venner som ikke hadde nøyd seg med ett glass når det var barn til stede, så hadde jeg tatt vekk alkoholen eller bedt de om å gå. Min barndomsvenn hadde en far som var alkoholiker så har fått med meg litt, noe jeg ikke under noen barn å se og det skal ingen barn jeg er i nærheten av se. Heldigvis for min venn så begynte drikkingen til far etter at han og morra flyttet ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå