als85 Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 hei. har vært sammen med sambo i 5 år, har 2 barn på 3,5 og 1 år.. har planer om å gifte oss til sommeren, men nå er jeg i tvil på alt. han har vært hjemme uten fast jobb i over 2 år snart, og jeg er luta lei. jeg har jo å gått hjemme 1 år, så vi har gått oppå hverandre en del.. vært en del krangling, lite sex, meget lite sex. jeg har ikke lyst på ham sånn.. så har vi vært på en tur til danmark alene uten barna, føltes ut som vi var venner på tur egentlig... eneste gangene vi kysser er om kvelden når vi legger oss, ett kyss og god natt.. jeg er usikker på hva jeg føler og vill, harvært det en stund, og vet liksom ikke hvorfor jeg ville gifte meg, om d er fordi v har barn ilag eller. ?!?! alt har gått veldig fort med oss da, var ilag 6 mnd før jeg ble gravid, forlovet oss mnd etterpå , bygde hus 1 år etter at vi fikk 1 barnet, så nå har vi 2 hus, 2 barn, og bil og d som følger med .. han er jo en alle tiders snill og omtenksom.. og han sier at jeg aner ikke hvor glad han er i meg, men skal jeg bare være i dette forholde og gifte meg, og så finne ut at dette er ikke rett. eller skal jeg prøve å prate om at vi burde ta en pause, prøve å finne ut hvordan det er å savne hverandre visst vi gjør d da alle svar og ideer hjelper..
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 Jeg tror forholdet forsatt har en sjanse, men du må ville det selv. Du har fortsatt noe positivt å si om mannen din, og det er et godt tegn. Og ett kyss i døgnet er 365 kyss i året - enkelte par har ikke såpass som det en gang! Kanskje din egen innsats her kan gå på å "invitere" til litt sex en gang i mellom? Lete etter godfølelsene, ikke akseptere at det bare er smask, godnatt? Der kan ha godt av et blikk utenfra - en samlivsterapeut eller lignende. Fastlegen kan henvise deg til Modum bad eller Viken Senter, eller dere kan selv kontakte familievernkontoret. Det er gratis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå