Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 Jeg begynte på p-plaster ca 8 uker etter fødsel, da den første dag i mens.. Etter det jeg har forstått er man da sikker allerede fra dag 1? Vi hadde sex den dagen jeg først begynte med det, da uten noe annen prevansjon.. Det som er nå er at jeg kjenner meg "gravid", altså helt likt som forrige gang jeg ble gravid! Er super kvalm og kjenner ubehag rundt lysken... kan dette kun være bivirkninger av plasteret? Noen som har opplevd det samme?? Hadde ikke akkuratt passet å bli gravid igjen allerede når mini er 2 mnd!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #2 Skrevet 1. januar 2011 Da jeg begynte på p-plaster fikk jeg beskjed om å bruke annen prevensjon i tilegg i en uke etter at plasteret ble tatt i bruk.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #3 Skrevet 1. januar 2011 du... Man er IKKE sikker etter en dag med hverken p-plaster eller p-piller! En uke eller ti dager!! Les i pakningsvedlegget... Kanskje du får to tette ;o) Venninnen min har to jenter med 10 mnd imellom, så hun har to tre åringer i hus akkurat nå...
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #4 Skrevet 1. januar 2011 Oioioi! jeg er sikker på at jeg leste at visst man begynte den dagen man fikk mens var man sikker med en gang!! jeg har vel misforstått da!! shit :s hmm..da burde jeg vel ta en test, for er vel ikke bra å være gravid og ha på plasteret...(om det skulle være tilfellet)!!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #5 Skrevet 1. januar 2011 Neida, plasteret skal være sikkert dersom man begynner som du sier. Står i pakken det og ja, det er vanlige virkninger av plasteret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå