Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #3 Skrevet 1. januar 2011 Har veldig lyst til å prøve. Kommer kun når han tar meg bakfra, og om han tilfeldigvis kommer borti analen kommer jeg som et skudd
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #4 Skrevet 1. januar 2011 For meg så er baken en utgang og ikke en inngang. Har ikke prøvd det og kunne overhodet ikke tenkt meg å prøve det. Jeg får bare være sær, men sånn er det. Mannen min har heldigvis heller ikke lyst til å prøve det.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #5 Skrevet 1. januar 2011 21:22 åffer spør du ikke om han ikke bare kan gjøre det da? eller slutte med "tilfeldighetene" og kose litt med deg der bak? hehehe. Analsex er helt ok det.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #6 Skrevet 1. januar 2011 Liker ikke bæsj og det som har med det å gjøre. Så jeg takker pent nei.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #7 Skrevet 1. januar 2011 Har lltid sagt dte er noe jeg aldri skal prøve, men fort gjort å miste alle hemninger når man er full så det har skjedd et par ganger. Syns ikke det er godt i det hele tatt egentlig. Ubehagelig, og VONDT om man må drite dagen etter ..æææ.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #8 Skrevet 1. januar 2011 de få gangene det har skjedd har det bare vært deilig. Kan ikke bare buse på, ta det varsomt.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #9 Skrevet 1. januar 2011 Fordi vi er ganske nye sexpartnere, så jeg vil ikke skremme ham bort om han ikke liker det...=/ Han har enda ikke slikket meg f.eks, selv om jeg har både sugd og svelget. Må se det litt an, er jo ikke sikkert jeg liker å få noe INN der bak;) 21.22
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #12 Skrevet 1. januar 2011 Jeg er erfaren på området, og synes det er helt fantastisk...
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #13 Skrevet 1. januar 2011 Av og til når jeg er tent på det så er det kjempe deilig. Ikke deilig om jeg ikke er tent for det. En av de få måtene jeg får orgasme på, noe jeg får ekstremt sjeldent. Det er ikke vondt da eller dagen etter om man tar seg tid og har masse glidemiddel. best om dama bestemmer tempo.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #14 Skrevet 1. januar 2011 Spørs mye på str.av penis synes jeg. X'n min hadde en "normal" str, da var det deilig. Men min nåværende kjæreste har mye større penis enn vanlig, derfor har jeg ikke turt å prøvd enda. Selv om vi har vært sammen i tre år ;p Kanskje etter graviditeten
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #15 Skrevet 1. januar 2011 Jeg liker det:-) Og dere som er redde for bæsj.,man kan vaske seg i rompa:-P
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #18 Skrevet 1. januar 2011 Synes det er veldig godt,og gubben kommer med en gang nesten Men man må være klar for det - våt bak i der av "et eller annet" + at jeg liker ikke å ha det for ofte,slik at det kan bli kjedelig i lengden. Analsex er såpass spesielt,og trenger mye oppvarming,så 1-2 gang i mnd er mer enn nok
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #19 Skrevet 2. januar 2011 Analsex kan være fantastisk godt. Men det kommer helt an på mannens størrelse. Er den for stor blir det bare vondt. Mannen min har heldigvis en normal størrelse og en superdigg kuk. Nå elsker jeg å bli dominert også da, så analsex blir en ting min mann utnytter. Digger at han gjør som han vil med meg. Tenner meg skikkelig. Så da blir det bare en liten bonus at det gjør litt vondt også. Men stopper det selvsagt om det av en eller annen grunn skulle gjøre veldig vondt. Beste jeg vet er når han pisker meg hardt, klyper meg hardt i brystvortene, kjører kuken langt ned i halsen min (hele veien -best om man ligger på rygg i senga med hodet utenfor kanten), for så å ta meg hardt i rompa og sprute over meg etterpå. Etter dette skal det ikke mye til for meg å komme.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #20 Skrevet 2. januar 2011 Aldri prøvd, og ikke tenkt til det heller. Har ikke problemer med hverken kåtskap eller orgasmer....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå