Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 Var på legevakta i går og fikk Apocilin for halsbetnnelse- helt i ørska glemte jeg såklart å si at jeg ammer.. Men gutten min er 13 mnd og jeg ammer bare morgen og kveld. Tar tablettene 1 moregn (etter amming), 1 midt på dagen og 2 kveld (etter amming). Noen som har tatt disse som ammer? Det står at det er lite sannsynlig at det har noen påvirking på barn som ammes, men en skal rådføre med lege...
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #3 Skrevet 1. januar 2011 jeg fikk pencillin mens jeg ammet(hadde brystbetennelse), snuppa fikk kjempe trøbbel med magen og det vanvittige røde utslettet i rompa, akkurat som et svært brannsår!helt grusomt!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #5 Skrevet 1. januar 2011 Nå er det jo Apocillin HI har fått, og ikke Penicillin så du må ikke skremme henne Men HI bør ta en telefon til legevakta, men jeg vil tro det skal gå helt fint å ta Apocillin mens du ammer. Og hvis ikke, så får du resept på en annen type antibiotika av legevakta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå