Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 Kjenner at jeg er skikkelig nervøs her. Bruker p-sprøyte og har gjort det siden mai. Har ikke hatt noen bivirkninger og alt er greit. Men, den siste uka har jeg gått og vært småkvalm, uvel og oppblåst. Tenkte det kunne være julematen, men er noen dager siden jeg har spist fet mat. Det passer selvfølgelig ikke å bli gravid nå, og har knapt hatt sex siden fødsel, for snart et år siden. Minsten er skikkelig urolig og har kun sovet fire netter siden han ble født. Noen som har blitt gravide med p-sprøyte?
sillyfilly og Olivia Skrevet 1. januar 2011 #2 Skrevet 1. januar 2011 Jeg har hørt begge deler. At det kan ta opp til 2 år men samtidig så har jeg også hørt om noen som blir gravid etter 4 mnd. Tror det er ganske sjeldent man blir gravid mens man går på den. Merk. Det er vanlige bivirkninger av p-sprøyta å bli kvalm og uvel osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå