Gå til innhold

Gravid med p-sprøyte?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner at jeg er skikkelig nervøs her. Bruker p-sprøyte og har gjort det siden mai. Har ikke hatt noen bivirkninger og alt er greit.

Men, den siste uka har jeg gått og vært småkvalm, uvel og oppblåst. Tenkte det kunne være julematen, men er noen dager siden jeg har spist fet mat.

Det passer selvfølgelig ikke å bli gravid nå, og har knapt hatt sex siden fødsel, for snart et år siden. Minsten er skikkelig urolig og har kun sovet fire netter siden han ble født.

Noen som har blitt gravide med p-sprøyte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt begge deler. At det kan ta opp til 2 år men samtidig så har jeg også hørt om noen som blir gravid etter 4 mnd.

Tror det er ganske sjeldent man blir gravid mens man går på den.

Merk. Det er vanlige bivirkninger av p-sprøyta å bli kvalm og uvel osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...