Gå til innhold

Hvordan er formen til dere med september spirer?


tussemor <3 <3

Anbefalte innlegg

Jeg er i fin form (egentlig litt for fin form). Lite symptomer bortsett fra litt murring nå og da og bittelitt ømme pupper. Ingen kvalme ennå. Håper egentlig at den holder seg unna, men samtidig hadde jeg blir beroliget om den hadde kommet. Føler meg lite gravid. Termin 3 sept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også i kjempe fin form. Var litt kvalm før jeg tok noe test, (men så har det gått omgangssyke også, så kan jo være det). Ellers har jeg litt ømme puppa, og stikking nedi magen (når det stikker eg jeg helt sikker på at den lille klompen inni der dør). Noen som vet om det er normalt at det skal stikke?

 

Vi får være glad vi e i fin form, selv om jeg også lurer på korti jeg skal begynne å føle meg gravid? (Skikkelig rart å bruke "jeg, og gravid" i samme setning)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seos..har du flere barn?

Her stikker det også litt, og det gjorde også det mens jeg var gravid med jenta mi, men husker ikke helt når det var. Så JA, stikking er nok normalt. Livmora som vokser o.l :)

 

Får håpe vi får gravid følelsen snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei =)

Hiver meg med her.

Er egentlig i fin form dersom man ser bort fra kvalmen som kommer og går, stikkningene i den oppblåste magen og det at jeg er utroolig trøtt og sliten.

Har termin 8. sept =)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det stikker bare fordi det strømmer veldig mye blod ned ti livmoren så da vier det seg litt ut! Har det på samm måte nå og hadde det på samme måte sist jeg fikk barn.

 

Derimot den gangen graviditten min endte i SA hadde jeg ingen symptomer.

 

Det går nok bra med deg! Gratulerer med spiren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har heller ingen kjempe symptomer. Men tenker jo på den lille spira hele tida, gleder meg nesten til å begynne jobbe litt, slik at det går fortere til vi kan fortelle til alle, at vi skal ha en til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg ganske likt som deg tussemor. Litt ømme bryster og litt murring i livmora. Litt trøttere enn ellers også, men formen er god den. Veldig fornøyd! Håper jeg slipper unna kvalmen denne gangen. Termin her er 4.september. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg KLØR over hele kroppen... er dette normalt? :P Så er jeg småkvalm nå og da. Stikkinger i magen av og til. Korsrygg smerter.. Ellers veldig bra form :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er også formen fin,men er jo ikke langt på vei enda.

Småplager som vondt korsryggen,luftsmerter og ømme bryster.

Så er ikke noe å klage over :)

 

Flere som er litt øm/støl/stikkinger i nedre del av mage?

Har jo ikke peiling på hva som er normalt,'

men vil tro det er livmora som jobber?

Er forresten 4+5 idag,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mår ganske bra, er øm i brøsten og litt forstoppelse i magen men annars strålande!! Er så lykklig for å vare gravid<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er har begynt å bli kvalm de siste dagene..Men så lenge jeg ikke kaster opp er det greit..=0)

Har foreløpig termin 5 September..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er skikkelig kvalm i dag, klarte rett og slett ikke komme meg på jobb! Men viss det blir bedre, så må eg vel komme meg ut dørene! Noen som har noen gode unskyldninger å komme med, til kun å være vekke en halv dag? De jeg jobber med, skal IKKE få vite noe enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig godt å høre at flere har få symptomer. Blir nesten litt nervøs for jeg kjenner veldig lite. Er veldig trøtt og har hatt en del vondt i hodet. Vært kvalm to morgener, men har gått over etter at jeg har spydd. Kjenner lite i magen. Ingen stikking som mange av dere kjenner. Men kanskje litt småmurringer innimellom....synes det er vanskelig å skille mellom hva jeg ellers kunne kjent i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg og med her :P er ca 5-6 uker...

 

Kjenner og murringer i livmora, litt små kvalm av og til, dårlig matlyst ikke alt som smaker så bra , tisser ofte, oppblåst :P , vonde pupper, sliten i korsryggen,litt trett, humørsvigninger.

 

Men ble sykemeldt fra idag og ut mnd, pga smerter under jobb i natt,eller føltes ut som en kniv som stakk,men gikk over og følte det ikke mer etter det, ble så bekymra, siden jeg har mistet før...

Vil bare være på den sikre siden <3

Så nå kan jeg slappe av og ta dagene som de kommer=)

 

Mulig jeg kan bli sykemeld ut 12-13 uker...

 

Lykke til alle dere =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 5.sept. Er blitt fryktelig kvalm de siste dagene, og har kasta opp et par ganger. Syns det er lovlig tidlig, sist starta kvalmen i uke 9. Har akurat ligget 2 uker med bihulebetennelse, så kjenner jeg har veldig lyst til å opp å sprette uten noe kvalme på ei stund...;/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 4 septemer, har mått fin fint fram til 3 dager sen, kastar opp og har hatt forstoppning!!

Dette er første gang for meg så allt er veldigt nytt og håper må bra senare i graviditeten. Drikker nå Løvetand te for magen og Ginger o Lemon te for oppkasten. Tror det hjelper for idag har jag ikka kastet opp!!

Kjempa vidare alle underbart gravida der ute!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg nesten i for god form, merker jo ikke at jeg er gravid i det hele tatt (bare litt oppblåst i magen hvis jeg virkelig kjenner etter). Vært på SatsPulse trening i dag, matlysten har ikke endret seg, og kaffe smaker fremdeles godt (men drikker max to kopper om dagen).

 

Kan vel egentlig ikke klage, men synes det er litt rart så jeg tar graviditetstester nesten annenhver dag for å være sikkere på at jeg fremdeles er gravid :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

June, slik har jeg det og. Er nok litt trøttere enn vanlig og går litt oftere på do, men kjenner ikke så mye i magen og formen er god. Vært hos legen å fått bekreftet at jeg er gravid. Legen sa det var ingen grunn til bekymring - vi er visst ikke de eneste med få symptomer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg med!

Har kjent at jeg er mer trøtt, og i dag har jeg vært kvalm. Og går på do HELE tida føles det som :)

Kjenner en del mens-lignende smerter nederst i magen, av og til ganske sterke, og da tenker jeg "OH NOOO!!", men så har det jo ikke kommet noe blod da (sjekker like spent hver gang jeg er på do). Gleder meg til jeg kommer lenger og føler meg tryggere på at det går bra!

 

Heldigvis ganske god fysisk form, trener fortsatt som før og håper det fortsetter sånn.

 

Uke 5+2 nå etter midnatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøttere enn vanlig, murringer i magen, oppblåsthet, og hormonell (gråter for ingenting), litt småkvalm innimellom.

 

Bortsett fra kvalmen er det helt likt som med førstemann i starten av graviditeten. Hadde få symptomer forrige gang og håper det går like lett denne gangen;)

 

Er bare ca 4 uker på vei enda da og terminen er litt usikker siden jeg testet positivt så tidlig.. Men antatt menstermin er 22.september..

 

Krysser fingrene for at alt går bra;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skikkelig mensmurringer hver dag, er det noen som vet hvor lenge dette varer? om det går over etter noen uker eller noe? jeg har også super ømme pupper, får skikkelig vondt når jeg snur meg i senga feks.(uten BH) Litt oftere på do..sånn grytidlig om morningen i 5 tida..kjempe kjekt!!:P og ikke minst må jeg få si at humøret er heeeelt forferdelig, stakkar pappaen for å si det sånn!! er jo ikke meninga å eksplodere for den minste ting, men har helt ekstreme humørsvigninger..håper det ikke er bare meg :P Er 6+0 i dag:D <3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er utrolig trøtt på ettermiddagen.. Ellers har jeg en del hodepine og kvalme om kvelden når jeg skal legge meg. Har ventet lenge på denne spiren, så er nesten litt smånervøs for at testene har vist falsk positiv! Men prøver og overbevise meg selv om at nå er du virkelig gravid!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...