Gå til innhold

Hva syns dere om Herbalife??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror det er bare tull og at det er et pyramidespill!!

Å dette pulveret gir de til sine barn!! Vet barn helt ned i 1 års alderen som får det. Man kan da ikke erstatte mat med et pulver.......

Vet mange mener det er en barneverns sak når de gir det til sine barn!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smaker mye bedre enn andre pulverkurer.

Det er vel ingen som gir dette som måltidsertatning til ett åringer. Men kanskje som kosttilskudd i stedet for Sanasol ol?

Skrevet

Jeg har brukt dette i 2år nå (unntak under graviditet) og vet om en del som bruker det. Men spørsmålet er hva DU skal bruke det til, jeg drikker en shake til morgen pga jeg ikke klarer å spise annen mat til morgen.

Den er effektiv å slanke seg på også, jeg raste ned 5kg på 2 uker, men da drakk jeg bare shaken og spiste frukt å drakk vann.

Det står på boksen at barn og gravide skal ikke ha ( eller er anbefalt å ikke drikke).

Skrevet

Hvorfor gir folk det til barn?

Herbalife er velsmakende og funker. Vet om flere som har gått ned masse ved å innta to shake'r om dagen og et sunt middags måltid med trening på siden.

Det er jo veldig greit å begynne med for man får et annet forhold til mat. Så(synes jeg ihvertfall) er det lettere å begynne med sunn mat når man er ferdig med kuren.

Skrevet

Men tror dere seriøst på denne vekta de drar rundt?

Den som skal liksom kunne måle fett innholdet ditt,alderen din,vann innholdet og greier ved at du bare står på den og holder i noen håndtak.

Jeg prøvde dette pulveret. Gikk på den vekta før jeg begynte og etter 3 uker med pulveret hadde alt blitt "værre"---- Alderen ble høyre, muskelmassen gikk ned,fettinholdet ble større, vann prosenten gikk ned....

Nei,bare tull tror nå jeg! Pyramidespill sier nå jeg! Bare toppene som tjener penger på det...

-Har du troen?? ( Noe de driver å si til hverandre)

Og jeg vet folk gir dette til ¨sine barn,for de er så dårlige til å spise mat.......:-S

HI

Skrevet

Det skal ikke være farlig for gravide og barn å spise produkter fra Herbalife. Dette sa en ernæringsfysiolog jeg snakket med.

Våre barn har fått smake både shake og proteinbarer.

Skrevet

Det skal ikke være farlig for gravide og barn å spise produkter fra Herbalife. Dette sa en ernæringsfysiolog jeg snakket med.

Våre barn har fått smake både shake og proteinbarer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...