Gå til innhold

Speilrefleks kamera, Canon EOS 500D, noen som har det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du fornøyd og er 3500,- en bra pris?

Er januarsalg på Lefdal og har lyst å kjøpe det. Men lurer på om det er bra pris, og kan vi vente litt å se om det kommer flere kamera på tilbud, kanskje en pakkepris?

Må jo ha veske og minnebrikke med. Og syntes det hadde passet meg bedre med en pakkepris.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har eos 550 selv. Det er litt nyere, men ellers er de ganske like.

Jeg synes det er enkelt å sette seg inn i, og canon er jo kjent for gode kamera:)

Skrevet

jepp, jeg har d. er veldig fornøyd.

vil si d er et meget greit middels godt kamera som funker godt for oss:)

prisen var d jo ingenting å si på, jeg betalte 5500kr. jeg hadde kjøpt d hadde eg vært deg.

et lite tips er dog å IKKE henge de opp i mega pix. men se på optiske zoom, dette har 18-55 eller noe? jo høyere optiske zoom jo skarpere bilder og litt sånn blurry bakgrunnsefekt som er utrolig fin på portrett bilder av foreksempel barn:)

men for all del, KJØP kamera. bra pris;) lykke til!

husk å kjøpe minnekort osv.(vi kjøpte ei pakke utenom;veske, minnekort, pusseskinn til 999kr)

et pluss at du kan filme med kameraet, i full hd!

Skrevet

3500 kroner er slett ikke verst. Har ikke kameraet selv, jeg har en litt proffere modell, og er storfornøyd med det. Veske og minnekort kan du da kjøpe ved siden av? Minnekortene som følger med de få gangene en finner pakketilbud er stort sett trege og med dårlig lagringskapasitet, og minnekort koster ikke stort om dagen uansett. Hvis du er usikker kan du selvfølgelig sjekke finn.no eller foto.no. Veldig mange som selger pakker brukt der. Bare pass på å ikke bli rundlurt på pris! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...