Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 Kjøpte slike til gutten min for en mnd tid siden. Har vært bløt under sokken noen ganger, men trodde kanskje han hadde fått snø oppi. Men i dag var vi ute, og det var vått ute. Da vi kom inn var han igjen våt under sokken, og sålen inni var våt. Vet at han ikke har fått snø oppi skoen nå.... De som solgte de sa de skulle være 100% vanntette, så jeg tenkte å klage. Hva hadde dere gjort?
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #2 Skrevet 1. januar 2011 har bare gode til og si om dem Du har ikke tatt på han for tykke sokker da?? de skal ha en tynn ullsokk i. Mulig han er en "svetter"?
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #3 Skrevet 1. januar 2011 Husk å ikke bruk rene ullsokker men blandingssokker. De blir våte og kalde på bena av rene ullsokker i goretex-sko.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #4 Skrevet 1. januar 2011 nei, jeg tenkte kanskje det. Men har hatt tynn ulvang-sokker, og når jeg trykker inni sålen så kjennes det ut som det våte kommer derfra. Altså at det kommer vann inn under sålen...
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #5 Skrevet 1. januar 2011 ta med kvittering og få nye. de skal være helt vanntette og supergode sko
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #6 Skrevet 1. januar 2011 Begge ungene har viking gore-tex, men de har ulik type. Et par kjøpte jeg på salg til 350,- redusert fra 600, de er greie, ikke hatt fåte føtter etc, men skoen selv blir våt og tung. Andre kjøpte jeg noe senere, og den er litt som en støvel, hard, stiv, virker veldig tett og solid, den kostet 900,- ikke på salg. Virker som de er laget av helt ulikt materiale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå