ღTyrkiskPepperღ Skrevet 1. januar 2011 #2 Skrevet 1. januar 2011 Det er bare noe tull. Ikke meld deg på ett slikt kurs. Jeg meldte meg på da jeg var desperat etter å gå ned i vekt. Du skal drikke 3 shaker for dagen, som tilsammen er 500 kalorier. De første dagene går fint, men etter ett par dager så synes jeg det var helt jævlig å drikke på det. Jeg meldte meg på kurs og må betale 949 kr i mnd i ett år. Det er efffektivt og man går fort ned i vekt hvis man holder ut. Hvis du absolutt vil begynne på det, så ikke meld deg på ett dyrt kurs. Kjøp heller bare de shakene.
mamma til lillingen Skrevet 1. januar 2011 #3 Skrevet 1. januar 2011 Man får ikke kjøpt shakene uten å være md på kurset. Hvertfall ikke her. Når man skal kjøpe shake, sjekker de først om du står oppført som medlem på xtravaganza, så noterer de ned hvor mange shakes du kjøper, slik at du ikke har mulighet til å kjøpe fler enn det du skal ha selv. Sånn unngår de at man driver å kjøper shakes til andre. Dette pga at man skal overvåkes når man går på shakes, slik at det ikke utgjør en helserisiko.
Gjest Skrevet 2. januar 2011 #4 Skrevet 2. januar 2011 Har ikke hørt om dette, men stemmer det med 500 kcal om dagen er jo det skadelig for din varige vektnedgang. Klart du går ned, men jeg GARANTERER at du kommer til å gå enda mer opp igjen. Så da vet du det.
Sistah*G07*J09* Skrevet 2. januar 2011 #5 Skrevet 2. januar 2011 Bare tull med shakene ihvertfall!!!! de smaker DRITT!! tålte dem heller ikke pga melkeallergi :/ Men fortsatte på kurset, og fikk veiledning på hvordan jeg skulle spise. Fikk tillgang til ett nettsted der jeg registrerte maten min og telte kalorier. Å når jeg skulle spise middag så måtte jeg legge opp maten på fatet slik at en halvdel var salat/råkost (friske grønnsaker), en fjerdedel var kokte grønnsaker og en fjerdedel var proteiner (rent kjøtt). Så jeg la om kostholdet slik og klarte å gå ned 12kg på 2,5mnd!
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 3. januar 2011 #6 Skrevet 3. januar 2011 Der jeg kjøpte shakene så var det ingen som registrerte om jeg var medlem på xtravaganza eller ikke. Tror nok hvem som helst kunne kjøpe. Ja det stemmer at det ar bare 500 kalorier om dagen. En jeg gikk på kurset med gikk ned 12 kg på 14 dager, tviler på om det kan være bra for kroppen,selv om kurslederen sa det ikke var farlig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå