Gå til innhold

Sommerferien 2011, hva skal vi finne på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips....

Vi er 2 voksne og 2 barn, barna er 6 og 10 år gamle til sommeren.

Vi vil ikke til "syden" for det skal vi til høsten :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor dere bor i landet, men kan anbefale Daftø i Sverige:) Helt supert for alle voksne og barn i alle aldre:) se på Daftø på nettet:) vi skal dit i sommer igjen:)

Skrevet

Anbefaller Danmark. Vi skal dit til sommeren igjen og har leid feriehus i lalandia.

Skrevet

Borås og liseberg i sverige? vi var der i fjor.

Selv skal vi til danmark , og legoland til sommeren - leie hus i billund tenker jeg..

Der er det jo legoland, svæært lekeland og badeland. og ikke mer enn et par timer med båt over til tyskland, og veldig fin dyrepark der.

Skrevet

Vi har to barn på 7 og 6 år og har tenkt oss en tur til Danmark. Skal ihvertfall innom Legoland og så får vi se hva vi finner på ellers :)

Skrevet

Kan også anbefale Daftø på det varmeste. Men det er ikke så mye å finne på utenfor selve campingen. Så bør man dra dit i fellesferien, er da det er aktiviteter på Daftø. Men her bør du bestille i veldig god tid. Sånn ca nå ;-)

Danmark synes jeg er en del hakk bedre, selv skal vi bo på Lalandia i år, som er vegg i vegg med legoland. Skal dere til Danmark anbefaler jeg å dra utom fellesferien. Veldig mye kø i parkene da. Legoland og Løveparken er noe man bør få med seg =)

Skrevet

Takk for tips alle sammen.

Kikket på hjemmesiden til Draftø, men syns ikke noe særlig om å bo så tett i tett :-/. Skjønner jo at det er et eldorado for unger, men ja....sild i tønne?

Skrevet

Nei.. synes ikke det. Hyttene var utrolig fine og ikke alt for tette =)

Skrevet

Leie en rød liten stue i skjærgården i Sverige.

Det er mange som leier ut privat, i tillegg til firmaene som leier ut. Litt anderledes skjærgård enn her i Norge, deilig avslappende ferie med strand, grill og familiekos. Fremmed nok til at ungene digger det, anderledes is på butikken er nok til å begeistre mine ;)

Du velger jo selv hvor langt unna du vil være diverse fornøyelsesparker osv.

Vi skal en tur til Danmark i mai, det er veldig greie priser på helgeturer dit utenom høysesong. Da får en hytte eller familierom på hotell, inngang til legoland og båtturen over i en pakkeløsning. Har gjort det før og det er helt supert, legoland er et pes midt i juli, mens vår og høst er herlig. Nok folk til at det er koselig, men ikke nok folk til at det blir laaaaaaaange køer ved de tingene ungene liker best.

Skrevet

Hvilket område i Sverige anbefaler du da? Jeg er ikke så kjent der :)

Vårtur til Danmark er jeg helt med på, for fellesferien er noe folksomt......men vi trenger allikevel noe å gjøre i fellesferien.

Gud, jeg skulle ønske jeg eide min egen hytte. Et sted man bare kan dra til og som er vårt....*sukk*

Tusen takk for alle innspill her jenter, setter stor pris på det!

Skrevet

Til sommeren drar vi til Lofoten.

Har dere prøvd det?

Skrevet

Gotland! Vi var der i sommer med barna på 1 og 3 år, helt fantastisk øy!

Skrevet

Vi bor da hos foreldrene mine, men det leies ut mange hytter/ rorbuer der.

Skrevet

Hvordan bodde dere der? Hytte? Hotell?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...