Gå til innhold

Vil føde nå


Panda'n

Anbefalte innlegg

Har termin 20. januar, så er i uke 38. Er så klar for å føde nå... Babyen har ikke festet seg, men driver og stanger og stanger og presser på der nede. Virker som hun vil ut! Lurer på om denne stangingen er med på å modne, eller er det bare hvis babyen er festet? Har en del kynnere, og mye slim og litt stikking i skjeden. De to forrige svangerskapene har jeg hatt regelmessige modningsrier på slutten (forrige gang fra uke 34-35), og babyene festet seg i uke 37-38. Jeg fødte i uke 38+4 begge gangene. Har ikke hatt noe av dette nå, så lurer på om det betyr at jeg føder senere denne gang... Men nå får jeg modningsakupunktur, så håper det hjelper på.

 

Dette var noen av mine tanker. Er rart å være "innenfor termin" igjen. Er uansett ikke lenge til jeg har babyen i armene, men det føles likevel leeenge til, og jeg vil føde nå, helst i kveld! Noen som kjenner seg igjen?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

No shit! Jeg har termin den 11. jan, dvs om en uke, og jeg er sååå utålmodig. Kunne godt født i går for å si det sånn. Bare går å venter på å få vondt! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja....

er så stor og tung nå.

Akupunktur er alt som hjelper, og varme dusjer.

Flere ganger om dagen.

 

Det er uutholdelig, tiden har aldri gått så tregt.

Termin 26januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver under på den ja!! Termin 17 Januar, og er såååå klar for å få ut babyen nå. Vet ikke kjønn, og gleder oss så til å hilse på den lille. Har en liten gutt fra før som venter spent på babyen i magen også :) Prøver å fylle opp dagene så det skal gå unna nå ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...