Lovemelikeyoudo Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 Jeg elsker reimatec-dressene, men vet at det er andre bra dresser på markedet! Hva er DU fornøyd med?
Zitro Skrevet 1. januar 2011 #2 Skrevet 1. januar 2011 Alltid benyttet Reimatec, men etter å ha hatt gode erfaringer med jakker fra Helly Hansen så tenkte jeg å teste dem i år hvis jeg liker designet på dem...
Pippippen Skrevet 1. januar 2011 #3 Skrevet 1. januar 2011 Finn den dressen som passer klimaet der DU bor, og behovene til DITT barn. Bor du i innerste østland, trenger du strengt tatt ikke en dress som er så utrolig vanntett, bor du på vestlandet, ville jeg anbefalt det. Er barnet veldig aktivt og høyt og lavt, trenger du en slitesterk en, er barnet forsiktig av seg, så er ikke det det største behovet.
mamman t go`gutta Skrevet 1. januar 2011 #5 Skrevet 1. januar 2011 Her i huset har vi prøvd ColorKids dress i år, og er kjempe fornøyd. Et stort pluss er at det ikke er sømmer på innsiden av bena. Gutta her har ofte slitt hull i disse sømmene på innsiden av bena.
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 1. januar 2011 #6 Skrevet 1. januar 2011 Troll er helt supert! Anbefaler den dressen veldig! Den er veldig slitesterk, vanntett og ikke minst har den ullfor. Dette er på noen dresser fast og andre utagbart. Den er da super som høst/vår dress og vinterdress. 2 i 1
Slæsh84 Skrevet 1. januar 2011 #7 Skrevet 1. januar 2011 Bor på vestlandet og er superfornøyd med REFLEX. Fikk til 2års dagen i mai i fjor. Vår og vinterdress, begge i Reflex og har aldri blitt noe blaut.
Papegøyeblomst Skrevet 1. januar 2011 #8 Skrevet 1. januar 2011 Kjøpte akkurat en Helly Hansen til guttungen på 3, har hatt ReimaTec tidligere. Vi var på fjellet i romjulen, og han var ute og baset i snøen flere timer om dagen - like tørr og varm! Den har uttagbart for også, så kan bruke den som vårdress. Den kostet "kun" 999,- -billigere enn Reima ihvertfall.
TøffiTrynet☠ Skrevet 1. januar 2011 #9 Skrevet 1. januar 2011 Helly Hansen og Tretorn. Superfornøyd! Kanskje spesiellt med Tretorn. Bestillte den på Ellos.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå