Gå til innhold

dere som hadde smerter på innsiden av låret??

Anbefalte innlegg

Skrevet

det var et innlegg av det tidligere, men finner det ikke igjen... fant dere ut av hva det var?? har og fått det nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på... Har fått det de siste dagene, har 3 uker igjen til termin ;) Vondt å løfte foten...

Skrevet

Har samme problem. Føler jeg har fotstrukket noen sener. Tror det er bekkenet. Vondt å løfte foten her også og kjenner det når jeg går. Håper jeg får føde nå snart!

Lykke til! :)

Skrevet

Hei!

Min jordmor mente at dette er tegn på til babyen er på vei ned i bekkenet for å feste seg. Har sånne ilinger jeg og. Føles på en måte som beinet svikter litt til tider.

Skrevet

Tror jeg med ganske stor sikkerthet kan si at dette er bekken relaterte smerter;( og det blir ikke bedre før etter du har født men fleste parten blir kvitt det da,) har hatt dette i alle mine 3 svangerskap, og definitivt mest i dette;) pass på å gå inn og ut av bilen med samla bein, ikke vask eller støvsuge gulv og ikke trill på handle vogner;) dette gjør det værre. Ha gjerne en Stoooooor pute mellom beina når du ligger, det er god avlastning;)

Skrevet

Jeg har det også, sinnsyke plutselig strålende smerter nedover innsiden...jordmora sa det var vanlig, min baby sitter så langt ned han kommer i bekkenet og da er det vanlig at de og bekkenet presser på nerver som da kommer i klem og skaper de ilingene... :( au au au.....

Skrevet

Det er bekkenet som utvider seg når babyen fester seg. Var typiske smerter for flergangs fødene.

Pass på å tøye litt etter at du har hvert i ro en stund.

Og ikke minst, du bør ikke lenger bære barnet ditt!

Skrevet

Jeg slet også med dette, som er smerter pga bekkenet. Min jordmor anbefalte meg å sette meg på en balanseball, og vrikke på rompa, fra side til side og frem og tilbake. Jeg skulle sitte rett i ryggen, men rett og slett vrikke på bekkenet så godt jeg klarte. HeHe, så kanskje rart ut, men jeg gjorde det hver eneste dag og ilingene ble nesten HELT borte!

Mine ilinger begynte 3 mnd før fødsel, og var tidvis så ille at jeg nesten ikke orket å stå.

Skrevet

her var det litt delte meninger om hva det kan være, kanskje det er en kombinasjon :-) jeg synes det er vondere ilinger når jeg ligger enn når jeg går jeg da, men en paracet gjorde susen og jeg fikk sove den natten og :-) må bære på ungen min da når far er på jobb, men hun er heldigvuis ikke så tung - rundt 8 kg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...