Gå til innhold

Dilla?


18.juli/29juli

Anbefalte innlegg

Ved første graviditet hadde jeg dilla på knekkebrød, sitron (i starten) og deretter div. frukt. Jeg fikk ei jente. Nå har det gått i knekkebrød i starten, men endret seg nå. Elsker melk, sjokolade og fisk, litt av en kombinasjon. Elsker kjøtt, nå klarer jeg ikke tanken på det. Mannen min er meget lei fisk dilla mi:P. Lurer på hvilket kjønn som er denne gang, montro.

 

Hva har dere dilla på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fått dilla på fiskepinner, sjokolade og farris:P bare sånn må ha det hele tidenX) får jo helt abstinenser om jeg ikke får det,hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Kanskje ikke akkurat dilla, men har ofte trang til å spise ting jeg sjelden spiser, eller faktisk ikke liker til vanlig....

Har ikke drukket melk på 20 år, og nå er det plutselig kjempegodt?!!

Spiser automatisk mye sunnere og mer variert enn jeg gjør til vanlig, så da skal jeg ikke klage:-)

Med dattra mi hadde jeg søthunger og var veldig glad i sjokolade, nå er det mye mer frukt og grønt....hmmmmm gutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt rart med den dilla, ja. Liker best potetgull,nå klarer ikke tanken på det!. Nå liker jeg sjokolade, og det pleier jeg å spise lite av. Når jeg fikk jenta mi hadde jeg dilla på frukt, alt slags frukt. Er spent på hvem som er i magen;) skal på en ultralyd etter denne uken, lurer på om de ser anntydning til kjønn. Har guttefølelse denne gang, men hvem vet:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nøyaktig de samme nå, som i mitt første svangerskap - og da fikk jeg gutt. Har generelt liten appetitt og spiser mye mindre enn normalt. Er nesten ingenting som frister. Har ikke noe lyst på godteri eller chips (som jeg normalt elsker) mens alt som er surt tas i mot med stor takk - men da skal det være skikkelig surt, ikke som surt godteri som blir søtt etterhvert.. blæh..

Jeg tror det eneste jeg virkelig har lyst på, er sure, grønne epler... Og fra i går kveld og til nå har jeg drukket en hel sånn flaske med sitronsaft.. det kan bare ikke bli for surt!! Har heller ikke lyst på brus, hvilket er bra for jeg drikker normalt alt for store mengder pepsi max.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...