Gå til innhold

Lage noe med fløte..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere tips til hva jeg kan lage med to pakker fløte? En pakke kommer til å gå til riskrem, men har enda den andre igjen. Må lage noe idag fordi den går ut av dato imorgen. Har ikke egg eller kakao heller (bare rett i koppen kakao).

 

Tips noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fløtegratinerte poteter hvis dere liker det? Uåpnede pakker holder et par dager over dato også da. Kjøp egg i morgen og lag hjemmelaget is?

Skrevet

Hmm, fløtegratinerte poteter hadde jo vært noe:) Kan de stå til imorgen i kjøleskap om jeg lager de idag? Hadde vært enkelt å bare varme opp imårn:P

Skrevet

Spagetti Carbonara.. hvis du har bacon, parmesanost og egg. :-)

Skrevet

Fløten holder seg i dagesvis over dato! Minst ei uke. Du kan glatt lage krem til helga igjen. Fløten blir faktisk bare bedre og bedre, helt til den da selvfølgelig blir sur. Men det tar mange, mange, mange dager, altså.

 

Lag skikkelig gode vafler, bytt ut mesteparten av melka med fløte, så blir det knallgode vafler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...