Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 Nytt år, nye muligheter ... til å drite seg ut?? Hehe, del gjerne de morsomste komplimentene du har fått i år!! Selv fikk jeg TIDENES i går; Feiret nyttårsaften med min familie og noen venner, og typen. Gikk med smykket jeg fikk av han til jul, et veldig pent diamantsmykke!! Jeg hadde pyntet meg og sminket meg i godt over en time, kjøpt ny kjole som passet til min høygravide mage, og fikk koselige komplimenter fra de fleste som var her. Jeg følte meg såååå fin, for de siste månedene har ikke akkurat pynting og sminking vært førsteprioritet i min verden :-) Så kommer typen bort til meg, ser på meg og smiler og sier "Du var så fin i dag --- med smykket som jeg kjøpte til deg til jul!!! Det kledde deg skikkelig bra, jeg er såååå flink til å kjøpe gave!!!" ... Liksom, tar ALL æren for hvor fin jeg var i går fordi han hadde kjøpt smykket. Var ingen snakk om at magen min var fin, eller at jeg var stilig på håret, eller at jeg kledde kjolen eller hadde sminket meg pent. Nei, jeg hadde et forbausende vakkert smykke!!! ;-) Var nok ment som et kompliment, men det virket mer som at det var rettet mot ham enn mot meg :-P SNAKK om å føle at man har brukt lang tid på badet til ingen nytte! haha. Stakkars mannfolk, er visst ikke alltid like lett å gi komplimenter? ;-)
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #2 Skrevet 1. januar 2011 har en bedre ;-D Var på byn med noen venner. traff den mannen, mann med stor M. Dansa, snakka, flørta.. når jeg unskyldte meg for å å på toalettet, utbryter han "steike for et fint bakstykke du har, sånn ser ikke kjærringa min ut". Dette fem min etter han hadde påtått at han var singel...
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #3 Skrevet 1. januar 2011 Synes at d var et flott kompliment jeg da.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå