Gå til innhold

Noen spm. ang. "Greys Anatomy"...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri sett serien før, men fikk sesong 1 til jul så må vel gi den et forsøk. :)

 

Hvilken sesong er man kommet til i Norge?

Hvor mange sesonger er det?

 

Hva synes du om serien?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Topp serie. Anbefales. Er ikke sikker på de andre spørsmålene dine :-) Tror det er sesong 6. Er nok mer en jenteserie da.. samboer nekter å se den..hehe... Digger den hvertfall!!

Skrevet

Samboeren min ser den også=) Topp serie!

Skrevet

Jeg liker den, den er lett underholdning. Kan være ganske melodramatisk og urealistisk, klassisk amerikansk dramaserie. :-) Ikke i samme klasse som Sopranos, Seks fot under osv., men den gir den seg heller ikke ut for å være.

 

I USA har de kommet halvveis i sesong sju, og i Norge nærmer det seg slutten på sesong seks.

Skrevet

Takk skal dere ha! :)

 

Da gjenstår det å se om jeg blir "hektet".

Jeg ser i grunn lite på tv, så hadde vært greit det.

Men; myye å ta igjen for å nå igjen det som sendes nå da. Hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...