Alba44 Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 Har aldri sett serien før, men fikk sesong 1 til jul så må vel gi den et forsøk. Hvilken sesong er man kommet til i Norge? Hvor mange sesonger er det? Hva synes du om serien?
Gjest Skrevet 1. januar 2011 #2 Skrevet 1. januar 2011 Topp serie. Anbefales. Er ikke sikker på de andre spørsmålene dine :-) Tror det er sesong 6. Er nok mer en jenteserie da.. samboer nekter å se den..hehe... Digger den hvertfall!!
Lovemelikeyoudo Skrevet 1. januar 2011 #3 Skrevet 1. januar 2011 Samboeren min ser den også=) Topp serie!
uhhuhher Skrevet 1. januar 2011 #4 Skrevet 1. januar 2011 Jeg liker den, den er lett underholdning. Kan være ganske melodramatisk og urealistisk, klassisk amerikansk dramaserie. :-) Ikke i samme klasse som Sopranos, Seks fot under osv., men den gir den seg heller ikke ut for å være. I USA har de kommet halvveis i sesong sju, og i Norge nærmer det seg slutten på sesong seks.
Alba44 Skrevet 1. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 1. januar 2011 Takk skal dere ha! Da gjenstår det å se om jeg blir "hektet". Jeg ser i grunn lite på tv, så hadde vært greit det. Men; myye å ta igjen for å nå igjen det som sendes nå da. Hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå