Gå til innhold

hjelpe meg ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det virkelig mulig å ha så lite antenner?

er så travelt at hver eneste gang jeg stikker nesa utenfor ytterdøren så hører jeg :" neimen halloen du"..

og der er svigermor. lurer faen meg på om hun ligger i vinduskarmen hele dagen for å følge med så hun får maaaaaaaase og rope og kauke hver gang vi våger oss ut.

Jeg kan aldri ta med ungene ut for å leke i hagen vår uten at det blir noe mas, synes det er kjekt med kontakt altså..men travelt når de hele tiden må blande seg..

Lurer jo på om de har litt korte antenner også da for sambo har jo sagt flere ganger at vi synes det er litt lite privatliv i hagen vår, har jobbet med skjerming i form av levegger og hekk siden vi flyttet inn. Og vi bor ikke akkurat i noen tomannsbolig sammen med de heller.. har jo hvert vårt bolighus med stor hage rundt og vei "mellom" oss, så synes det er litt merkelig at hun føler behov for å stå der og rope hver gang hun ser oss.

I tillegg så vet jeg at jeg kan bli litt stille/ gi uttrykk for å helst ville være i fred når hun gjør dette for tyvende gang samme uka liksom, men prøver alltid å være høfflig da, så har ikke sagt noe direkte. men sønnen hennes sier jo ting rett ut, men det blir jo liksom bare ledd bort alt han sier og ikke tatt på alvor.

ble et veldig klage- innlegg dette, men ble bare så sur istad da jeg var ute noen få minutter med datteren min for å skrape snø av trappa. Og selv i ly av mørket måtte jo kjærringa få det med seg vettu..

tips og råd blir jeg glad for.. det må jo gå an å få de til å forstå at vi ikke ønsker å bli forstyrret heeeeele tiden uten at jeg som svigerdatter må ta det opp med dem, og kanskje skape et dårligere forhold til de i samme slengen liksom..

beklager ev. skrivefeil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff a meg, ser for meg ei svingermor som ligger i vinduskarmen :P

Ikke artig å føle seg overvåket. Men det er vel bare "godt ment", tror du ikke?

Kanskje du skulle få henne i gang med en hobby!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...