Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 Venter gutt nr 2 og det blir ca 20 mnd mellom dem. Synes det er koselig. Ser for meg at de blir nære venner. Erfaringer med gutter som er tett i alder. Blir det mye slossing eller mest kos? (Skjønner at det finnes mange svar på dette, synes bare det hadde vært koselig å høre noen erfaringer). Mannen min er så nære sin bror og jeg drømmer om et slikt broderskap.. hehe
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #2 Skrevet 1. januar 2011 Det er 20 mnd mellom mine to eldste gutter, og synes det er helt flott!! Nå er de store da (18 og snart 17) - men de har så og si alltid vært kjempevenner!! Helt topp med to tette av samme kjønn ) De hadde alltid noen å leke med, og kan ikke huske det har vært noe slossing nei! (litt uenigheter innemellom må man regne med, men slik er det jo uansett Var en liten periode i 12-13 års alderen som de var litt "lei" av hverandre, men nå er de bestevenner igjen! Og tror faktisk de kommer til å være det og! ) (min mann og bror hans er det bare 10 mnd mellom - og de har aldri vært særlig venner - ikke i barndommen og absolutt ikke i voksen alder...trist...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå