Gå til innhold

Noen som har to tette gutter?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter gutt nr 2 og det blir ca 20 mnd mellom dem. Synes det er koselig. Ser for meg at de blir nære venner. Erfaringer med gutter som er tett i alder. Blir det mye slossing eller mest kos? (Skjønner at det finnes mange svar på dette, synes bare det hadde vært koselig å høre noen erfaringer). Mannen min er så nære sin bror og jeg drømmer om et slikt broderskap.. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er 20 mnd mellom mine to eldste gutter, og synes det er helt flott!!

 

Nå er de store da (18 og snart 17) - men de har så og si alltid vært kjempevenner!!

Helt topp med to tette av samme kjønn :))

 

De hadde alltid noen å leke med, og kan ikke huske det har vært noe slossing nei! :)

(litt uenigheter innemellom må man regne med, men slik er det jo uansett :)

 

Var en liten periode i 12-13 års alderen som de var litt "lei" av hverandre, men nå er de bestevenner igjen! :)

Og tror faktisk de kommer til å være det og!

 

:))

 

(min mann og bror hans er det bare 10 mnd mellom - og de har aldri vært særlig venner - ikke i barndommen og absolutt ikke i voksen alder...trist...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...