Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 ...trenger sårt et guttenavn før staten tildeler.........:-/
Lilleleen Skrevet 1. januar 2011 #10 Skrevet 1. januar 2011 Han heter Oliver. Får jeg gutt senere en gang, så liker jeg navnet Sebastian
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #15 Skrevet 1. januar 2011 Alexander Jonathan og Daniel sto høyt på lista mi og.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #23 Skrevet 1. januar 2011 Min gutt skal hete Alexander Daniel, Didrik og Sebastian er navn jeg også liker godt. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå