Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 Jeg kysset min bestevenninne på fest i går. Flere ganger. Jeg synes det er ganske deilig. Hva med dere?
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #2 Skrevet 1. januar 2011 stadig vekk, men ligger ikke noe bak, bare sånn vi viser at vi er glade i hverandre, amme som å holde rundt hverandre til vi sovner etter en fest
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #3 Skrevet 1. januar 2011 Æsj. Ville jeg i hvert fall ikke gjort. Men om både du hun er single så er det vel deres sak.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #4 Skrevet 1. januar 2011 Asj nei takk. Husker jeg kysste ei vennine på trutmunnen da jeg var 18..det var morsomt da. Men thats it.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #5 Skrevet 1. januar 2011 Gjorde det både støtt og stadig da jeg var mye yngre, jenter som kliner på byen er tacky.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #6 Skrevet 1. januar 2011 Jeg "nusser" bestevenninnen min på fest iblant. Men det ligger ingenting bak, er bare artig.
Gjest Skrevet 1. januar 2011 #7 Skrevet 1. januar 2011 Jeg synes det er ganske så blodharry (litt sånn paradise hotel-tacky).
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #8 Skrevet 1. januar 2011 Gjort det én gang, men det var også bare så vidt touch liksom. Men gjør ikke det igjen.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #10 Skrevet 1. januar 2011 Ja det hender faktisk vi gjør det på fester iblandt. Var verre før da vi var mindre, men kan gjøre det fortsatt Ja det er jo deilig å kysse, men det ligger ikke mer bak det .
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #11 Skrevet 1. januar 2011 Har gjort det, men det har vært i forbindelse med sånne "ha deg vekk, vi liker deg ikke fordi vi er lesber" greier på byen med mannfolk som ikke tar noen andre hint eller et nei for et nei.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #12 Skrevet 1. januar 2011 Lammelåret - er vel bare å gjøre det da? :-) Når jeg gjør det med min bestevenninne, hun er virkelig min klippe, min nærmeste og trofaste og vakreste, ligger det ikke noe bak det, men det er gøy. Hun er flink også :-) Anbefales
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #13 Skrevet 1. januar 2011 Ja, når jeg var tenåring gikk vi gjerne rundt på fest og kysset hverandre på munnen. Men i voksen alder lar vi være.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #14 Skrevet 1. januar 2011 Da vi var 14 - 15 år var det mye klining på fest... Men det var vel mest fordi det var in på den tiden tenker jeg ;o) Har ingenting i mot å kysse jenter, syns jenter kysser bedre enn gutter egentlig ;o) Men nå er jeg gift og har barn så eneste jeg kliner med er min kjære )
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #16 Skrevet 1. januar 2011 det der tror jeg er forskjellig til folk over alt. Jeg kysset med venninner i yngre dager.
Tante Blås Squaw Skrevet 1. januar 2011 #17 Skrevet 1. januar 2011 Jeg skjønte aldri helt greia med å kline med venninner på fest for å gjøre seg interessant.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #18 Skrevet 2. januar 2011 Har gitt ho ene et nuss på munn, men det er det. Ingen klining...
Lilith Skrevet 2. januar 2011 #19 Skrevet 2. januar 2011 Ikke vanlig i min venninnekrets, vi bare klemmer. Men for all del, bare kyss dere :-)
Hybelkanina Skrevet 2. januar 2011 #20 Skrevet 2. januar 2011 Vi gjorde det da vi var yngre, 17-18 årsalderen... Men innrømmer gjerne i ettertid at det var noe vi gjorde for oppmerksomhetens skyld. Nå synes jeg egentlig det er ganske harry.
mozell Skrevet 2. januar 2011 #21 Skrevet 2. januar 2011 TAKK, jeg trodde jeg var den eneste i verden som ikke skjønte dette heller. Aldri hatt behov for å prøve i hvert fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå