Gå til innhold

Hvor lenge sover dere etter nattevakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sover fra 9 til 13-14. Klarer ikke å sove lengre. Sover aldri før første vakt, er oppe fra morgenen med ungene. Så er jo våken i over et døgn første vakta.

Blir jo altfor lite søvn når man jobber mange netter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sover fra ca.kl.09/09:30 til kl.15:30. Jobber 8 netter i strekk og så fri i 6 dager

Skrevet

fra ca 09/10.00- 15/16.00... 16.00 kommer resten av hurven hjem.

Skrevet

Sover fra 9 til hvertfall 18 når jeg skal på nattevakt.

Skrevet

Sover veldig mye, jeg... jeg legger meg med barna kl 1900 før nattevakt, og står opp kl 2100. Går på jobb, kommer hjem kl 0715. Er i seng til 0730 som regel, og står opp igjen 1430.... Og skal jeg på igjen, så legger jeg meg kl 1900 igjen.

Jeg elsker jobben min, den er så lett å kombinere med familielivet. Og super lønn har jeg også!! Så jeg sover, jeg.... og koser meg i de lange friperiodene!

Skrevet

Da jeg jobbet natt var jeg singel med barn. Hadde ordnet samväret slik med eksen at datteren vår var hos han når jeg jobbet. Ellers hadde det jo ikke funka. Jeg bodde veldig näre jobben, så jeg var hjemme ca kl 08:00. Da var jeg så stuptrött at jeg la meg med en gang. Så sov vel som regel fra 8:30 til 16-17 tiden.

Jobbet ganske lite, bare halv stilling, så jeg hadde aldri mer enn 3 netter på rad og så hadde jeg masse fri. Jobbet dessuten alene -noe jeg liker. Så på mange måter var det deilig, men jeg ble etter 1,5 år fryktelig sliten av å snu dögnet hele tiden. Nå er jeg bare interessert i å jobbe dag og kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...