Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 har skrevet dette tidligere, viss det er noen som husker http://www.barnimagen.com/forum/thread/142720651 i natt, kvart på to, ringte telefonen med sjult nummer. da jeg tok den, hørte jeg eksen min, og han sa dette:"en dag skal du dø!" så la han på.... eg ringte politiet med en gang, di roet meg ned, registrert meg i tillfelle han skulle dukke opp osv. jeg er trygg her jeg er nå, har vært hos typen min fra i går av, så blir her hele helgen fikk beskje av politiet at jeg skulle komme ned på mandag... men hva vil skje nå? jeg er livredd!!er redd han skal komme hjem til meg og gjøre meg og ungnene noe. kommer politiet til å hjelpe meg? kan di få tak i bf? er ingen som vet hvor han er engang...jeg er så redd, og vet ikek hva jeg skal gjøre nå
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #2 Skrevet 1. januar 2011 Bli hos kjæresten din, og få anmeldt drittsekken så fort som mulig. Han kan pålegges å holde seg unna dere og du kan få trygghetsalarm, noe særlig mer enn det kan politiet ikke gjøre.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #3 Skrevet 1. januar 2011 Selv om han har ringt fra skjult nr, kan politiet lett finne ut av hvilket nr han ringte fra. Han tør jo ikke oppsøke deg, for da ville han nok bare gjennomført handlingen han truer med, istedenfor å ringe deg som han gjorde. Han vil jo skremme deg og få deg til å bli utrygg.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #4 Skrevet 1. januar 2011 Signerer denne, vil også si at politiet kan få nummer fra telefonselskapet selvom han ringte privat.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #5 Skrevet 1. januar 2011 takk for svar skal ned på mandag morgen og anmelde han... nå er jeg veldig frustret her, fikk nettopp sms av han igjen, denne gangen med nr, om at han lurte på hvorfor jeg hadde lagt på, og at han ville bare si godt nyttår til meg... det var han som la på!!og det han sa var ikke akkuratt godt nytt år!! hva skal jeg gjøre? han er jo helt sinnsyk!!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #6 Skrevet 1. januar 2011 dytt og foresten, bør jeg nevne dette til moren hans? jeg og moren har kontakt til vanlig, men me snakker aldri om bf.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #7 Skrevet 1. januar 2011 Du må svare tilbake på meldingen at han truet jo med å drepe deg, og la så på. Derfor forstår du ikke hans melding. ¨Ha alt på ditt rene, skriv ned dato, tidspunkt og hvor du er samt hva som har skjedd. Ha en liten bok med deg som du loggfører alt i. Dette har mye å si om det eventuelt blir en rettsak senere..
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #8 Skrevet 2. januar 2011 Jeg har vært gjennom det samme problemet, ikke med barnefaren akkurat. Det eneste du kan gjøre er å anmelde fyren, dermed vil han nok få besøksforbud. Politiet kan i tillegg patruljere i området der du bor, det gjorde dem iallefall hos meg ca hver time tror jeg (fulgte ikke med akkurat, men så nå bilene temmelig ofte). Jeg ville nok tatt opp problemstillingen angående dette med om du bør fortelle det til moren med politiet, de kan nok gi bedre råd på hva du bør gjøre eller ikke. Uansett for all del ikke svar på meldingene, husker jeg fikk ganske streng beskjed om å ikke svare iallefall. Uansett kan det jo være en ide å ta opp samtalen om han skulle ringe igjen, da har du iallefall bevis.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2011 #9 Skrevet 2. januar 2011 Ikke svar, unngå å kontakte han tilbake. Prøv å overse han hør med politiet i morgen om hvordan du skal forholde deg. Er du et trygt sted?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå