Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 Da tenker jeg på slik som festes i taket eller en dørkarm. Noen som har / har hatt slik? Har en liten tass som er veldig glad i å hoppe på fanget, tenker kanskje han kan synes det er morsomt med en slik. Noen som vet om fysioterapeuter synes slike husker er ok å bruke?
Gjest Edemuli Skrevet 1. januar 2011 #2 Skrevet 1. januar 2011 Vi hadde sånn til jentene, men de er ikke anbefalt. Men brukte den bare max 10 min av gangen, tror ikke de brukte den før de var ca 9 mnd. De syntes den var kjempegøy, ble litt slitsomt for begge ville hoppe samtidig.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #3 Skrevet 1. januar 2011 Vi hadde sånn til jentene, men de er ikke anbefalt. Men brukte den bare max 10 min av gangen, tror ikke de brukte den før de var ca 9 mnd. De syntes den var kjempegøy, ble litt slitsomt for begge ville hoppe samtidig.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #4 Skrevet 1. januar 2011 Vet du hvorfor de ikke er anbefalt? Hvis det er direkte skadelig vil jeg jo ikke utsette ungen min for det... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå