Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 Hvorfor må dere på død og liv gi barna alkohol??? Finnes jo ørten andre ting som barn kan drikke....alkohol er for VOKSNE og kan være ekstremt skadelig i små menger også for en liten kropp!!!Skjerp dere!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #2 Skrevet 1. januar 2011 Haha, tull og tøys. Under 1 % er ikke skadelig for noen i det hele tatt. Her viser du ekstrem kunnskapsløshet. Skjerp deg selv.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #3 Skrevet 1. januar 2011 hva er vitsen med å gi barn alkohol uansett om det er skadelig elle ikke?Skal dere lære dem at det er kult og er helt ok!??hoho...blir mange hverdager for dere når de blir tenåringer;)
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #4 Skrevet 1. januar 2011 alkohol til barn er ikke greit, uansett hvor få prosent det er!!!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #5 Skrevet 1. januar 2011 Hva i alle dager skal barn med alkohol?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå