Gå til innhold

Alkohol-atter en gang


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor må dere på død og liv gi barna alkohol???

Finnes jo ørten andre ting som barn kan drikke....alkohol er for VOKSNE og kan være ekstremt skadelig i små menger også for en liten kropp!!!Skjerp dere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, tull og tøys. Under 1 % er ikke skadelig for noen i det hele tatt. Her viser du ekstrem kunnskapsløshet. Skjerp deg selv.

Skrevet

hva er vitsen med å gi barn alkohol uansett om det er skadelig elle ikke?Skal dere lære dem at det er kult og er helt ok!??hoho...blir mange hverdager for dere når de blir tenåringer;)

Skrevet

alkohol til barn er ikke greit, uansett hvor få prosent det er!!!

Skrevet

Hva i alle dager skal barn med alkohol?

Skrevet

Så barna dine får ikke syrnet melk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...