Gå til innhold

spennende:=)


<3 meg og den lille <3

Anbefalte innlegg

wææ første legetime nå på tirsdag.. blir så spennende håper på å få høre hjertelyd da kanksje.. er det slik at alle legekontorer har slikt utstyr eller??? noen som vet? blir i alle fall litt mer virkelig når man snakker med lege om graviditet:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvor langt er du på vi da? de pleier ikke å høre etter hjertelyd før i uke 10 tror jeg. jeg selv skal på ul på mandag og det gleder jeg meg til :) har også termin i august

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var til legen på torsdagen,da jeg fikk vite at jeg var gravid. Legen så da med ultralyd,men verken så eller hørte noen ting. Og jeg er i uke 7+4.

Så hvis det er sånn at man kan høre hjertelyd i uke 10,kan man da bestille legetime bare for å høre at hjerte slår? Er litt nervøs for at noe skal være galt,men da ville det vel ha resultert i en SA?

Er helt ny i dette og har ingen rundt meg som er gravid eller har vært gravid. Så dette er ganske skummelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i uke 7 skal man kunne se hjerte banke. hvis du går inn på babyverden.no å ser litt ned på forsiden så der du en link som heter se magen og fosteret vokse der kan du se hvrdan det se ut i magen i uke 7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,men legen sa at ultralydapparatet dæm har dær e vældi dåli..Å sia testen va positiv,så e d nåkka dær sa ho. Læst å at hjerte ska bank i uke 7. Kanskje æ burde ring lægen på mandagen å hør koffer ho ikke så nå? Hoff,no vart æ bare mer bekymra :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tror ikke du trenger å være urolig men siden ho kunne si hvor lang du er så bude ho kunne se noe. må jo se noe for å si hvor langt du er. jeg ville ringt gyn og spurt dr om en tidlig ul. forklare hva de på legekontoret sa

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho sa d ut fra sist gang æ hadd mensen. Kanskje æ burde ring de på gyn å hør ka dæm mene om d ja,bare får å vær på den sikre sia..Så slipp æ kanskje å bekymre mæ så mye,eller nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,d gjør dæm sikkert..Te mæ så sa dæm hvert fall at d va alt får tili å at æ må vente hvert fall to tre uke før æ høre nå..Så da gjør sikkrt du d :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...