<3 meg og den lille <3 Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 wææ første legetime nå på tirsdag.. blir så spennende håper på å få høre hjertelyd da kanksje.. er det slik at alle legekontorer har slikt utstyr eller??? noen som vet? blir i alle fall litt mer virkelig når man snakker med lege om graviditet:=)
bamsemomsen Skrevet 1. januar 2011 #2 Skrevet 1. januar 2011 hvor langt er du på vi da? de pleier ikke å høre etter hjertelyd før i uke 10 tror jeg. jeg selv skal på ul på mandag og det gleder jeg meg til har også termin i august
solaveia Skrevet 1. januar 2011 #3 Skrevet 1. januar 2011 Var til legen på torsdagen,da jeg fikk vite at jeg var gravid. Legen så da med ultralyd,men verken så eller hørte noen ting. Og jeg er i uke 7+4. Så hvis det er sånn at man kan høre hjertelyd i uke 10,kan man da bestille legetime bare for å høre at hjerte slår? Er litt nervøs for at noe skal være galt,men da ville det vel ha resultert i en SA? Er helt ny i dette og har ingen rundt meg som er gravid eller har vært gravid. Så dette er ganske skummelt!
bamsemomsen Skrevet 1. januar 2011 #5 Skrevet 1. januar 2011 i uke 7 skal man kunne se hjerte banke. hvis du går inn på babyverden.no å ser litt ned på forsiden så der du en link som heter se magen og fosteret vokse der kan du se hvrdan det se ut i magen i uke 7
solaveia Skrevet 1. januar 2011 #6 Skrevet 1. januar 2011 Nei,men legen sa at ultralydapparatet dæm har dær e vældi dåli..Å sia testen va positiv,så e d nåkka dær sa ho. Læst å at hjerte ska bank i uke 7. Kanskje æ burde ring lægen på mandagen å hør koffer ho ikke så nå? Hoff,no vart æ bare mer bekymra :/
bamsemomsen Skrevet 1. januar 2011 #7 Skrevet 1. januar 2011 tror ikke du trenger å være urolig men siden ho kunne si hvor lang du er så bude ho kunne se noe. må jo se noe for å si hvor langt du er. jeg ville ringt gyn og spurt dr om en tidlig ul. forklare hva de på legekontoret sa
solaveia Skrevet 1. januar 2011 #8 Skrevet 1. januar 2011 Ho sa d ut fra sist gang æ hadd mensen. Kanskje æ burde ring de på gyn å hør ka dæm mene om d ja,bare får å vær på den sikre sia..Så slipp æ kanskje å bekymre mæ så mye,eller nå..
<3 meg og den lille <3 Skrevet 1. januar 2011 Forfatter #9 Skrevet 1. januar 2011 ja er 10+1 i dag:=) så da regner jeg med at de hører noe om alt er ok:P
solaveia Skrevet 1. januar 2011 #10 Skrevet 1. januar 2011 Ja,d gjør dæm sikkert..Te mæ så sa dæm hvert fall at d va alt får tili å at æ må vente hvert fall to tre uke før æ høre nå..Så da gjør sikkrt du d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå