Gå til innhold

Årets nyttårsbarn


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke årets nyttårsbarn født enda? Eller er det bare død og fordervelse media bryr seg om for tiden.

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jenta kom på nordfjordeid. ;) kl 01:54.

Skrevet

I Tromsø kom det en gutt 00:14....

Skrevet

i bergen 21 min inn i -11. montro hvor babyen kom først i landet. ;)

Skrevet

Står eit innlegg her på 00:04 hjemmefødsel. Om det stemmer veit jeg ikkje.

Skrevet

Men pleier ikke vg eller dagbladet ha repotasjer om det da?

savner det

Skrevet

Nyttårsbarnet er fra Oslo og kom til verden 00.13 sa de på nyhetene på nrk1.

Skrevet

Det er faen ikke tilfelle, hjemmefødsel hos kusina mi og prinsessa ble født 00.04 i natt.

Skrevet

Det er faen ikke tilfelle. Verken Märtha eller Mette-Marit har fått datter i natt så noen prinsesse er neppe født

Skrevet

Prinsesse? Neppe da hadde vi nok lest om det i se og hør.

Skrevet

Får nyttårsbarnet noen premie,eller er det bare heder og ære?

Skrevet

Er vel typisk at vi som velger å føde hjemme, ikke blir registrert på lik linje med de som føder på SYKEhus.

Så en hjemmefødsel telles sikkert ikke den da......

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...