Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 Er ikke årets nyttårsbarn født enda? Eller er det bare død og fordervelse media bryr seg om for tiden. Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #4 Skrevet 1. januar 2011 i bergen 21 min inn i -11. montro hvor babyen kom først i landet.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #5 Skrevet 1. januar 2011 Står eit innlegg her på 00:04 hjemmefødsel. Om det stemmer veit jeg ikkje.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #6 Skrevet 1. januar 2011 Men pleier ikke vg eller dagbladet ha repotasjer om det da? savner det
Lukkelukken og bebibror Skrevet 1. januar 2011 #7 Skrevet 1. januar 2011 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10028535
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #8 Skrevet 1. januar 2011 Nyttårsbarnet er fra Oslo og kom til verden 00.13 sa de på nyhetene på nrk1.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #9 Skrevet 1. januar 2011 Det er faen ikke tilfelle, hjemmefødsel hos kusina mi og prinsessa ble født 00.04 i natt.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #10 Skrevet 1. januar 2011 Det er faen ikke tilfelle. Verken Märtha eller Mette-Marit har fått datter i natt så noen prinsesse er neppe født
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #11 Skrevet 1. januar 2011 Prinsesse? Neppe da hadde vi nok lest om det i se og hør.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #12 Skrevet 1. januar 2011 Får nyttårsbarnet noen premie,eller er det bare heder og ære?
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #13 Skrevet 1. januar 2011 Er vel typisk at vi som velger å føde hjemme, ikke blir registrert på lik linje med de som føder på SYKEhus. Så en hjemmefødsel telles sikkert ikke den da......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå