Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 Har vært sammen med en fantastisk mann i ett år, men det ble slutt for noen uker siden av forskjellige årsaker. Vi har hele tiden hatt god kontakt og en god tone. Da vi var sammen kalte han meg alltid "jenta mi". Men det ble det slutt på da forholdet tok ende. Men i går fikk jeg nyttårsmelding;" Godt nyttår! Glad i deg jenta mi". Så dum som jeg er analyserer jeg det i hjel, men det kan jo bare være at han skrev det av gammel vane eller hur? Føler meg som en teit fjortis, men er over 30 år og forelska..
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #2 Skrevet 1. januar 2011 Vent og se. Om han mente noe mer med det, så kommer det nok noe mer.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #3 Skrevet 1. januar 2011 Ville nok ikke lagt så mye i det...ennå. Men vent å se om han sier noe lignende igjen. Eller du kan jo spør han? ;-)
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #4 Skrevet 1. januar 2011 Sier som 14:53 kanskje håp i ein tråd men ikkje legg så mykje vekt på det. Men sjå kva som sjer.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #5 Skrevet 1. januar 2011 Jeg hadde ikke skrevet "glad i deg gutten min" til en eks dersom jeg ikke mente noe med det; altså at jeg ville ha mer enn vennskap. Så for min del syns jeg det er naturlig om du øyner håp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå