Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 Jeg er gravid, 9 uker på vei og har de siste fem dagene slitt med menssmerter som sitter i korsryggen og nederst i magen, noen ganger er de veldig vonde og jeg må ty til smertestillende og legge med nedpå. Har også vondt noen ganger øverst i magen. Men det er kun smertene, jeg begynner jo ikke å blø. Har ringt legekontoret, men de sier det ikke er noe de kan gjøre og at de tror jeg vil miste. Ikke vil de ha meg inne på sjekk heller så her går jeg og har vondt og vet liksom ikke helt hva det betyr. Mister jeg eller kan jeg ha et håp om at det går bra?
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #2 Skrevet 1. januar 2011 kan jo være pga livmoren vokser, ikke sikkert at det betyr at det går gale. Men da jeg hadde sa så gikk jeg med korsryggsmerter en uke før jeg begynte å blø. MEN,siste graviditet blødde jeg jevnlig og en god del i 3 mnd og lillebror er frisk som en fisk.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #3 Skrevet 1. januar 2011 Takk for svar, jeg får bare vente å se da. Selv om jeg skulle ønske vi kunne fått komme på UL. Vi mistet lenge etter uke 12 sist, så jeg har jo et håp om at det skal gå bra denne gangen. HI
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #4 Skrevet 1. januar 2011 For noen idioter på legekontoret, hadde jeg vært deg hadde jeg krevd tidlig ul på nærmeste sykehus. ring lokalsykehuset og si du ønsker Ul snarest og at du henviser til helselovgivningen!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #5 Skrevet 1. januar 2011 Jeg har ringt de to ganger, men får samme svar. De kan ikke gjøre noe fra eller til. Og det er bare for meg å vente å se om det kommer en blødning. Kan jo prøve å ringe sykehuset på mandag å høre om jeg kan komme dit uten henvisning fra legen. Takk for svar.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #6 Skrevet 1. januar 2011 Ring føden ikveld og forklar dine bekymringer. Da tenker jeg at du får komme til sjekk i kveld til vakthavende lege eller i morgen i løpet av dagen. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #7 Skrevet 1. januar 2011 Føden, jeg er jo bare 9 uker på vei. Her jeg bor har vi fått beskjed om at føden skal kontaktes når man er kommet et stykke i svangerskapet, tror det var fra uke 20. Før det er det lege som skal kontaktes eventuelt jordmor på helsestasjonen. HI
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #8 Skrevet 1. januar 2011 med første mann ( i bergen) så kunne vi ringe føden å spørre om det meste, så så de an om de ville ha deg inn til sjekk eller ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå