Gå til innhold

Flere som har dårlig erfaring med Emmajunga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår Emmajungavogn Scooter ble helt skjev først gangen vi la den sammen og har vært ødlagt siden. De i butikken mente at noen på minst 150 kilo måtta ha satt seg i den for å få det til. De mener det er en forsikringssak.

Irriterende, for vi vet jo noe sånt ikke har hendt .

Flere som har opplevd lignende?

Jeg kan rette den opp og så er den fin en stund, men slår jeg den sammen, er det samme problem. Sure 3000,- Huff....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare positive erfaringer med Emmaljunga, men det du beskriver er jo helt klart en garantisak. Ville prøvd å ta kontakt med produsent i stedet for selger. Verdt et forsøk...

Skrevet

Jeg har Emmaljunga Duo og er kjempefornøyd.

Hvordan skal man liksom klare å legge 150 kg på den vogna??

Ta kontakt med produsenten.

Skrevet

Takk for svar. Ja hørte jo mye fint vi å, men angrer jo så klart nå. Prøver å finne mail til produsenten, men finner bare link til hvem som forhandler den.

Her er det Bebito i Trondheim. Kanskje jeg skal be om å få nytt understell til innkjøpspris hvertfall. Dumt at butikken skal tjene dobbelt opp på samme vogn.

Skrevet

Dette er ei garanti sak og kva butikke mener er ikkje di sak. Du skal be butikke ordne i denne saken vist ikkje skal du ringe og kontakte sjølve levrandøren. Du må true litt ikkje vere nikkedokke.

Skrevet

Takk, da skal jeg ta med meg vognen tilbake. Jeg ble litt satt ut av hu dama i butikken. Kom med mange teorier om hva som hadde skjedd.

Jeg er litt nikkedukke. Hehe, liker ikke å klage på ting. Kankje jeg skal sende en streng slekting og stå å se litt morsk ut selv. Hehe, det tror jeg....

Men for va jeg vet kan jo en stor bjørn ha lånt vognen uten at jeg så det...

Skrevet

Takk, ja tar en runde til med forhandler på mandag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...