ღhælgelainnღ Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 Vi vurderer sterkt å bytte bil til våren da vi venter nr. 3 og det blir trangt i den bilen vi har nå. Mannen min er lang og trenger god plass til bena. Søsknene trenger også god fot plass og så skal vi altså ha plass til tredjemann i midten. Hvilken bil anbefaler dere?
Gjest Skrevet 1. januar 2011 #2 Skrevet 1. januar 2011 Ford S-max. Stor og god, plass til alt du ønsker deg. Stødig, ligger trygt og godt på veien, fikk kjempescore i sikkerhetsstester, god å kjøre, ser bra ut. Du (alle i bilen) sitter høyt og har god oversikt.
4skatter Skrevet 1. januar 2011 #3 Skrevet 1. januar 2011 Vi har to store.. Opel Zafira har plass til tre seter, 7 seteren altså... og så har vi Ford S-max. Veldig fornøyd med begge! Vi skal forresten selge Zafiraen...
♥binna♥ Skrevet 1. januar 2011 #4 Skrevet 1. januar 2011 Zitroen grand Picasso. Ikke så dyr som de andre storbilene, mye for pengene. 5- seter, men gjøres enkelt om til 7- seter, eller 6 om du vil. Sitter høyt og god oversikt, gjelder også de som sitter i baksetet. Min mann er 1,90 og trenger også benplass - han er fornøyd.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 1. januar 2011 #6 Skrevet 1. januar 2011 Caravelle. Vet mange vegrer seg for så stor bil, og det gjorde jeg selv også. Trodde den skulle bli skummel å kjøre osv, men jeg skal love at bilen er sterkt undervurdert og skjønner ikke at ikke flere 3-4+ barns-foreldre ikke går til innkjøp av slik bil. Du har en bil der du har plass til ALT og enda litt til. Alle har goooood plass til bena, det er plass til 6 store bakovervendte bilstoler om det så skal være. Du kan gå inn i bilen lukke døren bak deg og feste barna i bilen i ro og mak når det regner og blåser ute. Du bare løfter inn vognen bak, du trenger ikke slå den sammen. Du har plass til flere enn bare de i familien, og alle sitter trygt og godt. Bilen er god å kjøre og mye mer oversiktlig enn små biler, den finnes ikke skummel ;-) Vår har "bare" 102 hk diesel-motor, men den duger mer enn nok, og vi har brukt den på nesten all slags føre og mye ulikt terreng, den tåler det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå