Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 Jeg trenger sårt hjelp til å bli et nytt og bedre menneske i 2011 med en positiv innstilling. Har en jente på 6 mnd jeg ofte føler er født for å gjøre livet vanskelig for meg. Vet det er sykt. Derfor jeg trenger tips til hvordan jeg skal klare alt som er slitsomt og vanskelig uten å føle jeg ikke er glad i vesla mi. For det er det jeg tenker innimellom. Er så avhengig av søvn og hvile for å fungere optimalt. Og etter en natt med tull er jeg så utlada at jeg egentlig ikke vil se jenta mi kan vel si jeg til tider er deprimert. Men kommer mest når jeg er sliten. Hvordan klarer dere andre det med positiv innstilling? Hva tenker dere for å klare alt? Skjønner det har mye med innstilling å gjøre. Denne jula har bare tatt alle mine krefter og ønske om å være mamma HJELP!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå