Gå til innhold

Endring av innstilling. Hjelp!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger sårt hjelp til å bli et nytt og bedre menneske i 2011 med en positiv innstilling.

Har en jente på 6 mnd jeg ofte føler er født for å gjøre livet vanskelig for meg. Vet det er sykt. Derfor jeg trenger tips til hvordan jeg skal klare alt som er slitsomt og vanskelig uten å føle jeg ikke er glad i vesla mi. For det er det jeg tenker innimellom. Er så avhengig av søvn og hvile for å fungere optimalt. Og etter en natt med tull er jeg så utlada at jeg egentlig ikke vil se jenta mi :( kan vel si jeg til tider er deprimert. Men kommer mest når jeg er sliten.

Hvordan klarer dere andre det med positiv innstilling?

Hva tenker dere for å klare alt?

Skjønner det har mye med innstilling å gjøre. Denne jula har bare tatt alle mine krefter og ønske om å være mamma :(

HJELP!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...