Gå til innhold

Litt smånervøs


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg ble plutselig litt nervøs.

I går hadde jeg et lyyyyserosa papirtørk etter å ha vært på do. ( veldig svakt) Jeg ble selvfølgelig misstenksom med en gang. Kan det være noe galt tro?

Jeg er 7+2 i dag, og har enda ikke kjent antydning til kvalme. men har merket andre "gravidtegn" som murringer, tretthet, ømme bryster og humørsvingninger. dette kjente jeg i går også.

 

Tenkte å ringe for legetime på mandag, men det er jo så lenge å vente!

 

Hilsen utollmodig og småredd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:) Du skrev at dette skjedde i går! Har det kommet nå mer i dag? Så lenge du ikke har vondt i magen og blør mye, så er det nok ingenting å bekymre seg for! Jeg hadde selv noen dråper med lyserosa i uke 7 som gikk over t bittelitt brun utflod, hadde mistet for 2 måneder siden, då fikk inn på ultralyd 5 dager senere, og der fikk vi se et hjerte som banka! Det er helt normalt at det kan komme noen dråper blod. Men hvis du er veldig bekymret ,så ta en telefon til legevakta. Dette går nok bra skal du se :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke kommet mer. det ble med det ene rosa papirtørket. og det var veldig svakt, så er sikkert ikke noe å bekymre seg for, men kommer til å bestille time likevel for å få det undersøkt:) har heller ikke hatt noen smerter, kun litt "kiling" nederst i magen.

 

Takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...