Gå til innhold

Jeg tror jeg har skadet sønnen min...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dattern min på 15 mnd hadde bæsja og jeg måtte skifte bleie.

Minne to sønner fulgte etter inn på badet.

Min eldsete 4 år dyttet min 15 mnd gale sønn (Ja de to minste er tvillinger.)

Sønnen min klaska med hodet rett i flisene. Jeg ble litt sint på eldstemann, også måtte jeg ordne opp i situasjonen kjapt, siden jeg hadde en unge på stellebordet.

Jeg løfta 4 åringen opp etter armen og lempet han bestemt ut av badt.Han datt litt forkjært, og nå halter han. Jeg har så dårlig savittighet. Hva skal jeg gjøre.

Hvis jeg drar til legen å forteller dette, hva vil de si. Jeg føler jo at jeg tross alt er en god mor. *Fortvilet*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slike ting kan skje, selv i de beste familier.... selv om DiB-politiet kommer til å hudflette deg....

Skrek sønnen din over fallet? Hvis han fremdeles halter etter litt hvile og belastning på foten, har jeg villet tatt turen til legevakten for å få sjekket med et evt. røntgen.

Mest trolig har han forstuet foten under fallet, men en vet aldri..

Skrevet

Hva er viktigst her? Å få sjekket beinet til sønnen din eller hva legen måtte tenke om deg? Hvem bør du ivareta?

Du drar selvfølgelig å får sjekket beinet hans, og sier det som det er. Alle kan miste tålmodigheten og oppleve at en handling får konsekvenser man hverken forutså eller ønsket.

Skrevet

Du behøver jo ikke å si hva som skjedde nøyaktig. Si bare at han falt og slo seg eller noe. Har du snakket med 4 åringen om det? Kan være han bare gjør seg til. Jeg vet ikke.

Hvis han skrek idet han datt så ville jeg nok tatt en tur til legen.

Skrevet

Hvis sønnen blir spurt om hva som skjedde sier han det selv.

er nesten redd for full gransking og innblanding av barnevernet.

HI

Skrevet

Hvis ankelen hovner opp må han vel ha krykker eller noe. Du kan gå ut i skogen og hogge til noen, og renspikke dem etterpå...

Så spør naboen, eh... hvorfor har sønnen din hjemmelagde krykker??

Skrevet

Jeg synes synd i sønnen din, og enda feigere er du om du ikke dra til legen om sønnen din halter?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...