Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 snakker om mannen ja, som får "symptomer" ,oppfører seg litt ander ledes, "er påvirket av hormoner" .... dette er nok et litt ukjent "syndrom" vil jeg tro, men ikke for meg lengre, jeg har ikke opplevd dette før nå, å ha en sambo som blir litt anderledes når jeg er gravid, andre som vil dele koslige erfaringer rundt dette? og faktisk la det komme litt frem i lyset hva som skjer med mennene? det er alltid så mye snakk om hva som skjer oss damer i graivditeten... hva med dem ?
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2011 #2 Skrevet 1. januar 2011 Mannen min var også "gravid" når jeg var det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå