Palma Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 Jeg hadde det jeg tror var omgangssyken for en liten uke siden. Med diare og oppkast. Oppkasten ga seg etter et døgn, men diareen har jeg fremdeles. Den er vanntynn. Har konsistens som fløte og blek beige-gul på farge. Etter oppkastrunden har jeg fått skikkelig halsbrann, har ikke funnet noe som lindrer ennå. Har forsøkt lovehearts og gaviscon bl.a. Pga halsbrannen har jeg mistet all matlyst, og sliter med å få i meg væske. Jeg har ingen tegn på dehydrering ennå. Jeg har lette magesmerter og en dump, sliten følelse i hele ryggen. Noen som har tips til hvordan jeg kan bli kvitt denne utmattende diareen?? Og når bør jeg evt ta kontakt med lege? Jeg er 12 uker på vei og selvfølgelig bekymret for den lille selv om jeg har hørt at h*n tar det h*n skal ha.
Gjest Mentha♥ er fødeklar!♥ Skrevet 1. januar 2011 #2 Skrevet 1. januar 2011 Jeg ville hørt med lege eller apotek om du kan ta medisinsk kull. Tror det skal gå veldig fint, men jeg er ikke medisinsk utdannet. Har akkurat hatt en runde med diaré hos noen i huset her, og kull var det eneste som tok knekken på det. Ellers kan jeg anbefale probiotika (enten som biola eller som pulver fra helsekost) for å hjelpe med å stabilisere magen. Hvis du er bekymret er det bedre å ta kontakt med legen enn gå gå og engste deg! God bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå